- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Verkar ju ganska rimligt.En ny förfrågan från 3st till 4st gjorde att jag gick från 1,5% till 2,2%.
Verkar ju ganska rimligt.En ny förfrågan från 3st till 4st gjorde att jag gick från 1,5% till 2,2%.
När uppdateras allt ?Snart uppdateras allt på uc.. Nervös!! Uc betyget kommer öka och jag får hjärtklappning! Om man har bett sin arbetsgivare att dra extra i skatt, påverkar det underskottet?
15e sägs detNär uppdateras allt ?
Jag som nyligen blivit skuldfri och anmärkningsfri ser framemot att få se mitt nya kreditbetyg.UC skrev 15e till mig per mail
Fick svar från UC inget datum satt än om uppdatering av inkomst för 2016 någon gång i juni blir detBåde Skatteverkets och KFM's hemsida ligger nere sedan i helgen. Tippar på att Skatteverket har mer problem än hemsidan, eftersom skatteåterbetalningen dröjde, de skyllde till att börja med på bankerna, men alla banker kan inte ha samma fel samtidigt... Ingen direkt rapportering i media heller, det måste väl anses som samhällskritiskt när det inte går att beställa ID-kort? Indrar verkligen om UC kommer att bli uppdaterat med de nya inkomstuppgifterna i tid.