Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Månadsuppdateringen gjordes för mig men ingen ny årsinkomst syns.
Samma här. Tror att Skatteverkets stora IT-haveri gör att det kommer att dröja med uppdatering av årsinkomsten.

Min vanliga månadsuppdatering hos UC skedde inatt. En kredit på 20.000 hos Avida reggades som avslutad fråm sista maj och samma sak med Bank Norwegians kreditkort på 20.000kr reggades också som avslutat. Gick från 9.9 till 3.4 i kreditbetyg! :D
Ska vänta in nya inkomsten, för min lön har ökat från 260.000kr till 311.000kr plus att jag dragit bort ränteutgifter på deklarationen så att mitt underskott ska gå från 120.000 till typ 40.000. Mitt betyg lär bli ännu bättre då va? Eller ska jag ansöka om samlingslån redan nu?

inatt kom den nya inkomsten för 2016 in för mig. Fick mycket bättre betyg på denna månadens uppdatering: )

Uc är ett mysterium.... Dels låg jag redan, konstigt med tanke på min ekonomiska situation, redan på 4. Så uppdaterades allt och min inkomst sjönk från 350 till 322 och underskottet ökade från 15 till 80 (hemskt jag vet, men skälen till ökningen tog jag hand om i februari så blir bättre nästa års deklaration). Min uc bättrades på till 3,4? Varför liksom? Men jag är ju så klart tacksam.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp