Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Förfrågningar har försvunnit och lån minskat med kreditbetyget jag betalat 300 kr för att se under ett år är alltid desamma?? Har jag missuppfattat något?
För mig så har det varit samma score nu i nio veckor. Så jag vet inte vad det är som gör att den står stilla. Förr var det typ mellan 4-5 veckor innan det vart en förändring på scoren.
Mitt kreditbetyg har varit samma sedan i början på oktober jag har löst 2 stora bostadslån betalat av 1 kreditkort och betalat ner övriga kreditkort och blancolån men det ligger på 1,9 hela tiden. Har en förfrågan som försvinner i början på maj och en i början på juni så jag hoppas det händer något då.
Förfrågningar har försvunnit och lån minskat med kreditbetyget jag betalat 300 kr för att se under ett år är alltid desamma?? Har jag missuppfattat något?
Beror helt på vilken nivå du är på just nu, en förfrågan som försvinner påverkar inte alltid (särskilt om man har relativt bra score), och ibland är det varannan som ger en förändring. Har man betalningsanmärkningar/skuldsaldo kan det vara detta som gör att andra förbättringar inte syns - dock kommer de med stor sannolikhet spela en roll när väl anmärkningarna etc försvinner.
När uppdateras min uc?? Uppgifterna är fortfarande från 2015 december... och summan på mina lån, krediter är detsamma fast det sjunker med minst 4 000 kr varje månad..