Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Först idag syns utslag från i torsdags...

Märkligt. Två nya uc på tre veckor på mig, och betyget står orubbat..
Grejjat med lånelöfte för större bostad..

Förfrågningar har försvunnit och lån minskat med kreditbetyget jag betalat 300 kr för att se under ett år är alltid desamma?? Har jag missuppfattat något?

För mig så har det varit samma score nu i nio veckor. Så jag vet inte vad det är som gör att den står stilla. Förr var det typ mellan 4-5 veckor innan det vart en förändring på scoren.

Mitt kreditbetyg har varit samma sedan i början på oktober jag har löst 2 stora bostadslån betalat av 1 kreditkort och betalat ner övriga kreditkort och blancolån men det ligger på 1,9 hela tiden. Har en förfrågan som försvinner i början på maj och en i början på juni så jag hoppas det händer något då.

Förfrågningar har försvunnit och lån minskat med kreditbetyget jag betalat 300 kr för att se under ett år är alltid desamma?? Har jag missuppfattat något?

Beror helt på vilken nivå du är på just nu, en förfrågan som försvinner påverkar inte alltid (särskilt om man har relativt bra score), och ibland är det varannan som ger en förändring. Har man betalningsanmärkningar/skuldsaldo kan det vara detta som gör att andra förbättringar inte syns - dock kommer de med stor sannolikhet spela en roll när väl anmärkningarna etc försvinner.

Har inga anmärkningar eller skuldsaldo. Har 7 ff varav en försvinner nästa vecka . Idag sjönk betyget från 14.8 t 13.9...

När uppdateras min uc?? Uppgifterna är fortfarande från 2015 december... och summan på mina lån, krediter är detsamma fast det sjunker med minst 4 000 kr varje månad..

Idag var mitt betyg nere på 11%
Vad bör man ligga på innan man vågar ansöka om samlingslån och BankNorweigan måntro ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp