Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag låg på 1 häromdagen, sen var jag på 0.9.
idag är jag på 2,5!! Hoppas verkligen på en bugg, för såhär dåligt har jag nog aldrig haft…

Hahha där kom det.. fr 7.7 till 1.5 och nu 9.2. Inom loppet av 3 dagar och har ej gjort eller hänt en enda grej.. sjukt.

Jag har haft samma betyg (18.9) i 9 månader, konstigt att ingenting förändras...

Hej,

Kan någon förklara?
Har i dagarna betalat av synliga lån och gått från 1 550 000 kr synligt, till 1 030 000 kr synligt. Min inkomst är 790 tkr.

Lånen har försvunnit från MinUC men ändå har inte UC betyget rört på sig alls. Det står kvar på 18 precis som det gjorde innan avbetalningarna?

Uppdateras det inte direkt nu för tiden?

Hej,

Kan någon förklara?
Har i dagarna betalat av synliga lån och gått från 1 550 000 kr synligt, till 1 030 000 kr synligt. Min inkomst är 790 tkr.

Lånen har försvunnit från MinUC men ändå har inte UC betyget rört på sig alls. Det står kvar på 18 precis som det gjorde innan avbetalningarna?

Uppdateras det inte direkt nu för tiden?
Ändå så högt belopp kvar att det inte hjälper betyget förmodligen. Ger du det ett litet tag så går det säkert ner lite iallafall.

Kollade mina loggar jag har i excel över mitt uc-betyg och insåg att jag legat på 1,3 sedan Augusti -24.. :confused: Hoppas verkligen betyget blir bättre när min enda FF försvinner i September.

Jag ligger stadigt på 20,4 med en halv miljon förfrågningar typ. Det intressanta är när man sen får de där papperskopiorna hemskickade i ett tre kilo tungt kuvert så har vissa banker en riskprognos på 88,8 procent och det är ändå så jag är smickrad. Var bettar jag på andra sidan för de 12 procenten borde väl ge en 7,00 med stort avdrag? Men andra banker har en riskbedömning på 5,6 procent istället ska nämnas. Inser ingen vilket skämt hela UC är och ni sitter där som värsta bantarna för att få en snyggare score? Bränn nu ner hela UC (Ullared Centrum?), var mest en gammal Wahlbeck-låt

Hej!
Vet någon hur lång tid det dröjer för UC att uppdatera sig efter man slutbetalat och avslutat en kredit / ett lån?
Tacksam för svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp