Ja måste kolla mitt betyg nu., sålde huset så har inga bostadslån längre, blir betyget bättre då tror ni? El sämre när jag inte har någon fastighet?
Nja, jag har inte jättemånga blanco..
Jag har inte min uc. Jag brukar bara kolla när jag får en kopia på ff. :/Hur var facit då. blev det bättre eller sämre?
Gissar att det finns ett till föreläggande om jag ringer om ett par dagar. ytterligare en blank förfrågan. 2 krediter tycks ha beviljats under augusti, score drygt 27%
Hur snart ser man den förändringen på mitt kreditbetyg är i valet och kvalet om jag ska söka ett lite blancolån på 20.000kr för att betala fibern i min fastighet och vill ha så bra villkor och så låg ränta som möjligt med mina villkor. Att söka ett kreditkort när jag tar bort gamla är väl inte lösning då jag har förstått att det försämrar mitt kreditbetyg mer än ett blancolån gör.
Jaha, hoppade upp från 12,5 till 16,4 vid nattens uppdatering. Kan det va att jag höjde mitt norwegian kort från 15000 till 20000 dock utan ny UC . Har ju betalat av mer än 5000 på övriga kort o krediter. Suck blir så trött ibland på betyget som känns helt ologiskt mellanåt.
Men va fan gör hen så för?!?Den bekantas kreditbetyg har nu rasat till lite mer än 70%.. blev några utslag för någon vecka sedan...
Men va fan gör hen så för?!?