Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Sökte 250K förra veckan på Zmarta och fick bara ett erbjudande från Lunar men de ville ha väldigt många kompletteringar, bl.annat 3 lönespeccar trots att jag blev fast anställd väldigt nyligen vilket jag fyllde i.

Såg mörkt ut för mig så offrade en ansökan ikväll på Lendo på 200K. Fick direkt offert från BigBank på hela beloppet. Inte gått vidare än då avvaktar så troligtvis lite kompletteringar men får se.
Härligt. Vad du för förutsättningar och riskprognos?

Härligt. Vad du för förutsättningar och riskprognos?
226k inkomst, 85k underskott. Kring 480K på UC. 19% UC, 12ff.

Minst sagt dåliga förutsättningar. Har dock precis fått ett jobb där brutto hamnar på 29-30K minst varje månad så definitivt en början till ett bättre liv. Dock givetvis förvånande att jag fick erbjudande, räntan på 11% vilket ändå är generöst för min UC.

Antar ingen beviljan än dock, tar det en dag i taget utan att få upp förhoppningar.

Ja har du Inget strul i transaktioner i ditt konto så kan säkert bigbank låna. De brukar vara experter på att avslå efter de gått igenom konto.

Ja har du Inget strul i transaktioner i ditt konto så kan säkert bigbank låna. De brukar vara experter på att avslå efter de gått igenom konto.
Säkert? Har inte läst ett enda inlägg om att de använt instantor/tink eller ens frågat om kontoutdrag när jag kollar tidigare trådar.

Hej, funderar på om jag ska säga upp min kredit för att få bättre lånmöjligheter. Är det någon som konkret har att säga hur mkt det höjs med när man säger upp den kontra att den ligger oanvänd? Har 1.8 i betyg med den som oanvänd

Hej, funderar på om jag ska säga upp min kredit för att få bättre lånmöjligheter. Är det någon som konkret har att säga hur mkt det höjs med när man säger upp den kontra att den ligger oanvänd? Har 1.8 i betyg med den som oanvänd
Jag sade upp outnyttjade krediter på 90k för cirka 4 månader sen, då ökade mitt betyg från typ 1,5 till nuvarande 4,7 och har inte minskat igen…

Jaså. Får se, signerat avtalet precis men att döma från andra så verkar de vilja ringa upp en och det sker nog inte föränn på måndag så nu är det bara att vänta.
Tog kreditz på mig fick avslag efter det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp