Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej mitt första inlägg här men har länge varit en lurker.
Sa precis nu också upp min kreditkoll, helt värdelös tjänst som inte ger mig i princip någonting och verkar spotta ur sig siffror på lite på chans.
Låg länge på runt 743 i score men droppade till 711 efter att ha bytt ut ett kreditkort mot en annan aktör, dock exakt samma kreditgräns.

Har 4 ff som fyller 6 månader imorgon. Redan idag gick betyget ner med 3,3% och till min förvåning är det även uppdaterat i Kreddy.

Om den förändrar bör den göra det kommande natten när den försvinner. Har dock märkt någon gång att betyget ändrats dagen innan istället, lite olika.
Den gick från 0.9% till 0.7% och uc score från 633 till 647. Dessa är de bästa siffror jag haft sedan jag började ha koll för typ 3 år sedan :)

Spännande 2 månader nu. Betyg nu 3.7% förfrågningar 9 (1 av dom eon det räknas väl ej?).

i juli försvinner 3 ff och i augusti 3ff till. Dock senaste 2 som försvunnit så har ej betyget rört sig något. Så den 18 augusti har jag bara 2ff och ingen kredit. Men lån på 270k och inkomst 2021 312k pga pappa ledighet och 43k underskott… Blir att samla allt då på bank med rak ammortering. vad tror vi hamnar jag under 1%? Får ångest när jag kollar tbx innan allt spel och skulder… hade 0.1% i betyg då…..

Hur säger jag upp min UC?

Ska fan inte betala 600:- / år för en tjänst som är så här usel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp