Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hur kan man ha 3.67 med 10 ff?
Jag har 5 ff bara och har 6.8
Beror på vilken "grupp" man blir tilldelad av UC. Kan också ha med hur stor belåning man har, om man har bolån eller ej, hur många krediter kontra utnyttjade osv.
Jag har 1.8% med 8 ff och 550k lån inkl krediter

Mitt uc betyg gick från 4,3 till 1,8 igår!! Och från en 4:a till en 6:a på bisnode! Har årsinkomst på 242k detta år och lån på ca 167k. Tror ni det kommer gå att leasa en bil med mina förutsättningar?
Har 2 ff på uc och 2 ff på bisnode.
Min uc score har inte uppdaterats än dock... Där står det 0.

Uppdaterar kreditkollen UC Riskprognos snabbare än kreddy appen? Har två ff som försvinner idag natt 00.01. I kreditkollen står det 2.5 Riskprognos och i kreddy appen 4.2. Alltså uppdaterar de redan idag?

Uppdaterar kreditkollen UC Riskprognos snabbare än kreddy appen? Har två ff som försvinner idag natt 00.01. I kreditkollen står det 2.5 Riskprognos och i kreddy appen 4.2. Alltså uppdaterar de redan idag?
UC kan uppdateras ganska omgående efter midnatt men ibland har det tagit 1-2 dagar för mig.
Kreddy tar månader i min erfarenhet.

Mitt uc betyg gick från 4,3 till 1,8 igår!! Och från en 4:a till en 6:a på bisnode! Har årsinkomst på 242k detta år och lån på ca 167k. Tror ni det kommer gå att leasa en bil med mina förutsättningar?
Har 2 ff på uc och 2 ff på bisnode.
Min uc score har inte uppdaterats än dock... Där står det 0.
Inkomsten är ju inte jätte bra men borde väl funka.

Inkomsten är ju inte jätte bra men borde väl funka.
Jag har 32k innan skatt, uc score höjdes till 57 poäng av hindra nu. Och jobbade bara 8 mån förra året sådärav den låga inkomsten. Nästa år så kommer jag ha en årlig inkomst på ca 350k

Jag har 32k innan skatt, uc score höjdes till 57 poäng av hindra nu. Och jobbade bara 8 mån förra året sådärav den låga inkomsten. Nästa år så kommer jag ha en årlig inkomst på ca 350k
Då kan du säkert nämna det och skicka med lönespecar :)

Någon mer som inte kan se FF på Minuc?
Jag ser själva rubriken, men under den så är det tomt, men går jag in och tittar på min egen upplysning så kan jag se dom 4 jag har, så långt stämmer det.

Har testat att byta mellan 3 olika webbläsare, dock med samma resultat.
Håller med… någon som vet nått? Ska rings fråga dom nu… irriterande betala 49 kr för något som inte funkar!!

RÅDER ALLA ATT RINGA IN ANGÅENDE PROBLEMET DÅ DOM INTE HÖRT DET INNAN! Prata nyss med kundtjänsten hon sa att dom intr visste att det var problem med kreditkollen? Endast med min upplysning ? Men min uppmaning är ju inte samma sak… så ring in alla kanske det händer något….

Jag undra samma sak förut. Det som sänkte mitt drastiskt var att betala av en kredit som va 37 av 50 k utnyttjad. Har ba 3 lån nu. Mina lån är 600000 under min årsinkomst kanske beror på det :)
Hur kan man ha 3.67 med 10 ff?
Jag har 5 ff bara och har 6.8

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp