Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej, tänkte kolla om någon har erfarenhet och rekommendation hur jag ska göra. Har betalat av min kredit på 15 000kr. Har privatlån 312 000kr, 7 ff. 1.8 i betyg. Blir betyget bättre eller sämre av att jag säger upp krediten? Eller ska jag låta den ligga på 0?

Hej, tänkte kolla om någon har erfarenhet och rekommendation hur jag ska göra. Har betalat av min kredit på 15 000kr. Har privatlån 312 000kr, 7 ff. 1.8 i betyg. Blir betyget bättre eller sämre av att jag säger upp krediten? Eller ska jag låta den ligga på 0?
Kortsiktigt dåligt, långsiktigt bra

Gick upp från 1,8% till 2,5% men det är nog pga jag gjort 4 ff i maj. Bör nog gå ner om några månader nu när jag fått ordning på samlingslån och krediter.

Gick upp från 1,8% till 2,5% men det är nog pga jag gjort 4 ff i maj. Bör nog gå ner om några månader nu när jag fått ordning på samlingslån och krediter.
Jag tror mitt gick ner? Lite osäker. Tror jag hade 0.5 och nu 0.4

Mitt kreditbetyg gick upp från 11 till 28 men fattar inte varför då varken nya lån eller upplysningar tagna!
Fick en chok och förstår inte varför!!
Någon som vet??

Min uc gick upp från 6.8 till 17. Fyfan vet inte varför. Nu är mina hopp om samla lån ute

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp