Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag undra samma sak förut. Det som sänkte mitt drastiskt var att betala av en kredit som va 37 av 50 k utnyttjad. Har ba 3 lån nu. Mina lån är 600000 under min årsinkomst kanske beror på det :)
Jag löste ett kreditkort som var utnyttjat 7.000 av 30k i maj månad. Tror du mitt betyg blir bättre vid nästa uppdatering nu i veckan ?

Hos minuc står det 6.8 (mindre bra) i kreditupplysningen står det 3.48% riskprognos.

vad e skillnad mellan risk prognos och betyg
Det är samma. Banker har olika kriterier och det kan vara olika betyg. Så det som står hos minuc behöver inte betyda att det är så hos alla banker.

Hos minuc står det 6.8 (mindre bra) i kreditupplysningen står det 3.48% riskprognos.

vad e skillnad mellan risk prognos och betyg
Ditt betyg har du men banken gör en egen bedömning. När du svarar på lön hyra barn osv osv osv. Alla banker gör olika bedömingar.

Ditt betyg har du men banken gör en egen bedömning. När du svarar på lön hyra barn osv osv osv. Alla banker gör olika bedömingar.
Om du gör en ansökan på en låneförmedlare ska du se att du har olika % på alla oLika banker. Ett lotto det där med risk och uc betyg. Ett mysterium ingen verkar förstå sig på… haha

Kan tjänsten min uc vara den sämsta som existerar? Alltid strul, fruktansvärt seg sida. Ruskigt ovärt ta 49:-/mån för något som enbart strular o slump om man kommer i ens. Senaste dagarna går de inte ens slutföra betalning

Kan tjänsten min uc vara den sämsta som existerar? Alltid strul, fruktansvärt seg sida. Ruskigt ovärt ta 49:-/mån för något som enbart strular o slump om man kommer i ens. Senaste dagarna går de inte ens slutföra betalning
Jag vet om sämre tjänster. Som Tele2/Comhem.
Betalning sker via Arvato. Så rätt ska vara rätt.

Det är lite störande inte se ff direkt i vyn men dom kan du se på din upplysning och allt annat verkar funka?

Jag vet om sämre tjänster. Som Tele2/Comhem.
Betalning sker via Arvato. Så rätt ska vara rätt.

Det är lite störande inte se ff direkt i vyn men dom kan du se på din upplysning och allt annat verkar funka?
Har inte tele2/comhem så yttrar mig inte där.
Men angående minuc, sidan är ofta ruskigt seg (överbelastat?) varit så senaste 12mån skulle jag gissa på.
Via telefonen är det ofta strul att logga in men laptop enklare och smidigare.

Dom är inte så servicevänliga :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp