Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Loggade in på Skatteverket nu, såg att det hade blivit en förändringar rapporterade inkomstuppgifter, så var tvungen att godkänna den för att skicka in deklarationen igen. Var några kronor som skiljde.
kanske var därför min inte blev uppdaterad pga den ändringen. Synd att man inte fick en blänkare om det i kivra tex.
Ja jag har läst om flera på forumet som fått det, tycker det är dåligt att ingen notis går ut efter man godkänt det och det sker en ändring.

Ja verkligen, jag hade nog inte loggat in förrän efter sommaren i sånt fall kanske.
Nu var det ren slump att jag loggade in bara för att jag skulle kolla hur mkt kvarskatt jag fick. I min tro hade jag ju skickat in deklarationen och jag var klar..

Jag godkände och betalade in min kvarskatt innan den 30 mars. Och fått mitt besked redan i april. Så jag tolkar det som om att det man får sitt årsbesked redan nu när man har betalt.

Min blir aldrig uppdaterad.. blivit av med 2 anmärkningar sen i mars och inget har hänt på betyget sen dess :(

Kan se att min betalkoll är avslutad, men det har inte gjort nåt för mitt betyg :/. Den sjönk 10 % då skuldsaldot försvann för ett par dagar sedan. Appen Kreddy är som vanligt efter, men kunde iaf se det på minuc.se.

Hur ofta uppdaterar Uc, creditsafe, bisnode info om skuldsaldo?

Satan! Efter en liten försämring när inkomsten uppdaterades så gick jag från 4,67% till 1,23% iom nattens uppdatering! Avslutat krediter och lån, vilken effekt! UC score gick från 551 -> 619! Kommande månadsskifte har jag ff som går ut plus att det kommer då vara 6 månader sedan senaste ff och jag har amorterat av med skatteåterbäringen så förhoppningsvis ännu bättre betyg nästa uppdatering :) :folded:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp