Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Nu är min uppdaterad, från att ha 8800kr utnyttjat av 10.000kr på betalkoll till att avsluta denna och inte ha en enda kredit på uc.
Mitt betyg gick från 15.91 % till 7,56 :faceheart: :faceheart:

Nu är min uppdaterad, från att ha 8800kr utnyttjat av 10.000kr på betalkoll till att avsluta denna och inte ha en enda kredit på uc.
Mitt betyg gick från 15.91 % till 7,56 :faceheart: :faceheart:
Vilket jävla dunder hopp!

Ingen förändring på min... men nästa månad blir intressant för då försvinner min kredit 36k av 50k utnyttjat! Borde ge ett jävla hopp.

även den 26/4 försvinner en uc. Förra månaden hoppa det från 12 till 7.5 när en ff försvann. Men tog en ny så hamna på 11.2 igen.

men som sagt nästa uppdatering frågan är hur mycket det sjunker^^

Min sjönk från 1,38 till 1,26, alltid nåt. Mina skulder har sjunkit från 884 000 i september till 800 000 nu. Min plan har varit att söka samlingslån 3 juni då en av mina 3 FF försvinner, men hur mycket tror ni det gör för UC-betyget? Kanske inte kommer att hända så mycket? Funderar på att söka samlingslån redan nu för att få ner månadskostnad och betala mindre ränta.

Äntligen!! Northmill skulderna är nu borta från UC. Mitt betyg gick från 25.6% till 5%!
Ganska bra betyg trots 28FF
Jäklar va nice! Härligt!
Mitt gick från 15.9 till 7,5. Inga krediter på UC alls nu. Men bara för de känns de lockande att söka nu trots 12 förfrågningar. Men de är nog inte lönt, haha!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp