Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Äntligen!! Northmill skulderna är nu borta från UC. Mitt betyg gick från 25.6% till 5%!
Ganska bra betyg trots 28FF
Riktigt nice!:)
Har själv en kredit hos northmill som är outnyttjad sen förra året men inte avslutad. Avsluta du den helt?
Jag har enbart kvar den för att många säger att det är bra att ha en kredit outnyttjad.

Riktigt nice!:)
Har själv en kredit hos northmill som är outnyttjad sen förra året men inte avslutad. Avsluta du den helt?
Jag har enbart kvar den för att många säger att det är bra att ha en kredit outnyttjad.
Jag avslutade den, kan inte ta ut pengar längre från krediten. Men krediten är fortfarande kvar på UC ser jag.

Jag avslutade den, kan inte ta ut pengar längre från krediten. Men krediten är fortfarande kvar på UC ser jag.
Ok. Min ligger kvar och jag kan ta ut om jag vill, men då kanske jag ska ta och avsluta den.
Just nu 6.1 %, en missbrukad kredit går ut 15e april, och om jag avslutar northmill krediten så tycker man ju att betyget borde sjunka till "Bra"

Hur som, grymt jobbat!

Denna jävla skittjänst är jag så less på. Har avslutat mitt kreditkort hos resurs bank där jag hade utnyttjat 25% och hade betyg 8,8. Nu har jag endast 1150 kvar att betala och det har lagts som en fullt utnyttjad kredit. Resultat: min scoring sköt upp till sjuka 20%!!! Vad fan är det för jävla fel på UC. *Jag ber om ursäkt för mitt språk men man blir så förbannad!*

Denna jävla skittjänst är jag så less på. Har avslutat mitt kreditkort hos resurs bank där jag hade utnyttjat 25% och hade betyg 8,8. Nu har jag endast 1150 kvar att betala och det har lagts som en fullt utnyttjad kredit. Resultat: min scoring sköt upp till sjuka 20%!!! Vad fan är det för jävla fel på UC. *Jag ber om ursäkt för mitt språk men man blir så förbannad!*
Skyll på resursbank... inte uc fel. Dom som inte rapporterat isf...

Nu när jag betalade för minuc 29kr så ser jag att Ecster ligger kvar även fast den är nollad OCH avslutades förra året.
På UC så står det avslutad 2021-08-31.
Kreditlimit 20 000.
Utnyttjad 15063:-

Och jag ser att det är just Ecster som gav mig missbrukad kontokredit, den försvinner nu 15e april.

Trodde att detta inte skulle synas på UC om man avsluta en kredit? Eller ligger den kvar pga anmärkningen?
Utnyttjandegraden stämmer ju inte ens.

Fattar noll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp