Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Du tickar säkert ner också pga att du inte tar några nya förfrågningar. Jag tycker att du har ganska dåligt betyg om man tittar på dina förutsättningar, så därför tror jag att ditt betyg skenar ner, de syns en förändring :)

Du tickar säkert ner också pga att du inte tar några nya förfrågningar. Jag tycker att du har ganska dåligt betyg om man tittar på dina förutsättningar, så därför tror jag att ditt betyg skenar ner, de syns en förändring :)
TAck :) ja det är väl att jag har 11 ff och gick från 0 i belåning bara lägenhetslån 0.1% i betyg sen blir belånad nästan 360 000 från flera olika inom ett år.

har dock nu 290 och inkomst 2020 320k...

TAck :) ja det är väl att jag har 11 ff och gick från 0 i belåning bara lägenhetslån 0.1% i betyg sen blir belånad nästan 360 000 från flera olika inom ett år.

har dock nu 290 och inkomst 2020 320k...
Blir ju dum i huvet av att gå runt och kolla betyg styra och fixa haha. Manisk typ. Blir alltid såhär först alkohol sen deoger sen spelberoende nu det här haha..

Blir ju dum i huvet av att gå runt och kolla betyg styra och fixa haha. Manisk typ. Blir alltid såhär först alkohol sen deoger sen spelberoende nu det här haha..
Du är inte ensam! Men jag skulle säga att det är sååå mycket sundare och bra än några droger eller spel i världen! <3

Rätt tråd. Men inte på Kreddy, däremot om du skaffar minuc.se , annars är det bara kolla din senaste uc på kivra så ser du ju där :)
Ok tack för svaret det är bra att veta att man inte kan se förfrågningarna i kreddys app, jag känner inget större behov av att börja betala för UC:s tjänster utan det räcker som du säger att kolla in senaste förfrågningarna man får via kivra där framgår antalet förfrågningar.

Hello & god morgon!
Hur var det nu med kreditkort på minUC..När kan man kanske förvänta sig att UC blir bättre allt eftersom man betalar ner?
Har skuldsaldo på krediten typ 26.000 / 30.000 i detta nu.

Sedan undrar jag historiskt sett angående blancolån. Om dom minskar - gör det någon som helst skillnad för betyget.
Jag menar det står ju "beviljat" och " aktuell skuld" i stapeldiagrammet :)

& en sak till !

Jag betalade min sista CSN räkning i dec 2020. Och ännu på minUC så står mitt skuldsaldo för 2019.
Det stör mig! Och dom har tidigare svarat mig på minUC att dom tar bort detta men ska ta ett år lite drygt ?

Historiskt skuldsaldo syns i två år. Tolkade jag ovan rätt reglerade du det sista i december 2020, det ligger således kvar i två år från det datumet.
Tack! Känns märkligt att CSN ligger kvar. Det står ju inte som avslutat. Tänker att det borde stå som övriga lån, även fast det inte belastar UC.

Hello & god morgon!
Hur var det nu med kreditkort på minUC..När kan man kanske förvänta sig att UC blir bättre allt eftersom man betalar ner?
Har skuldsaldo på krediten typ 26.000 / 30.000 i detta nu.

Sedan undrar jag historiskt sett angående blancolån. Om dom minskar - gör det någon som helst skillnad för betyget.
Jag menar det står ju "beviljat" och " aktuell skuld" i stapeldiagrammet :)
Hade typ 46 av 50 på min betlaa ner 7000 så de sjönk 14% i utnyttjande grad då hoppa betyget ner 3%.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp