Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Såå glad! 1 FF borta idag.
från 18,9 % till 13,9 % det är väldigt bra skutt!
Har nu 11 FF kvar. Och 1 bort i feb, 1 , bort 1 april och sedan i maj är det 3 som försvinner.. Ska bli spännande och se hur det fortskrider!
Planerar samlingslån till hösten. Men kan väntan ut vintern också om det vore så! :)

Såå glad! 1 FF borta idag.
från 18,9 % till 13,9 % det är väldigt bra skutt!
Har nu 11 FF kvar. Och 1 bort i feb, 1 , bort 1 april och sedan i maj är det 3 som försvinner.. Ska bli spännande och se hur det fortskrider!
Planerar samlingslån till hösten. Men kan väntan ut vintern också om det vore så! :)
Wow snyggt! Spännande 28/1 försvinner en från mig är oxå nere på 11 då men 2 st blir även 6 mån gamla. Skulle va kul om mitt oxå hoppa ner så mycket o_O o_O

Fått möjligheten att bli av med alla mina synliga krediter på UC vilket för tillfället är 67% utnyttjat av 125K delat på 4 krediter. Bör jag låta alla krediterna ligga som buffert eller bör jag ta bort någon av dom tycker ni?

Äntligen ryker Ferratum..

Fått möjligheten att bli av med alla mina synliga krediter på UC vilket för tillfället är 67% utnyttjat av 125K delat på 4 krediter. Bör jag låta alla krediterna ligga som buffert eller bör jag ta bort någon av dom tycker ni?

Äntligen ryker Ferratum..
Om du har möjlighet att samla ihop alla! Och betala mindre i mån? KÖR! Jag tycker inte man ska stirra sig blind på UC. Utan betala av det du kan!

Om du har möjlighet att samla ihop alla! Och betala mindre i mån? KÖR! Jag tycker inte man ska stirra sig blind på UC. Utan betala av det du kan!
Jo jag kommer att betala in alla alltså men funderar på om jag sedan ska låta alla krediter ligga kvar som outnyttjade i efterhand eller om jag bör avsluta några av dom. :D

Jo jag kommer att betala in alla alltså men funderar på om jag sedan ska låta alla krediter ligga kvar som outnyttjade i efterhand eller om jag bör avsluta några av dom. :D
Skulle rekommendera att avsluta alla men behåll en: en buffert som du klarar av att betala inom en eller Max 3 månader. Att ändra/minska krediter är ju enkelt.

Skulle rekommendera att avsluta alla men behåll en: en buffert som du klarar av att betala inom en eller Max 3 månader. Att ändra/minska krediter är ju enkelt.

Det jag funderar på är om betyget påverkas. 125K outnyttjad kredit är ju en redig buffert men bör ju också egentligen ses som en risk? Tänkte eventuellt behålla 30K + 30K.

De har varit högt maxade under en längre tid pga har behövt låna för att klara månadskostnaderna men nu kommer det inte längre vara aktuellt då släckandet av dessa krediter sparar mig närmare 4K i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp