Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

ICA tar inte kreditupplysning.

Har 18% betyg nu, 28/1 försvinner en ff 27/1 blir en 6 mån gammal 28/1 blir en till 6 mån gammal, även 3/2 en 6 mån gammal. Tror ni jag kommer under 15% i betyg då? Skulle va guld då
Kan jag äntligen samla 300k. Allt är
Klart väntar ba på betyget ska sjunka....

Har 18% betyg nu, 28/1 försvinner en ff 27/1 blir en 6 mån gammal 28/1 blir en till 6 mån gammal, även 3/2 en 6 mån gammal. Tror ni jag kommer under 15% i betyg då? Skulle va guld då
Hur många ff har du?

Svårt att säga. UC gör aldrig som man tror. Vem har lovat att du ska få ett lån om du kommer under 15%?

Svårt att säga. UC gör aldrig som man tror. Vem har lovat att du ska få ett lån om du kommer under 15%?
Så är det. En låneman som jag har kontakt med på rocker :) det lönar sig ibland att prata med folk personligen istället för att bara skicka in ansökan via lendo osv. har redan ett lån där och får höja upp ba att betyget måste va under 15%.

Så är det. En låneman som jag har kontakt med på rocker :) det lönar sig ibland att prata med folk personligen istället för att bara skicka in ansökan via lendo osv. har redan ett lån där och får höja upp ba att betyget måste va under 15%.
Håller vi tummarna på att du kommer ner under 15 snart

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp