- Meddelanden
- 2 404
- Mottagna reaktioner
- 791
- Poäng
- 737
Är det nollat hos UC? Ser du att det är nollat om du går in på Kivra?Har nollat lån/krediter till Qliro så trodde det åtminstone skulle ändras nått men tydligen inte
Är det nollat hos UC? Ser du att det är nollat om du går in på Kivra?Har nollat lån/krediter till Qliro så trodde det åtminstone skulle ändras nått men tydligen inte
Nä jag begriper inte logikenSå blir det faktiskt ibland. Själv rasade jag ner från 1,6-3,0 när jag utökade befintligt lån med 50 k - trots att 1 kreditkort på 20 k försvann

Thorn 40k, brixo 18k, flexkontot 20k qliro 30k slutbetalat samt friia 50k, easycredit 22k och credigo 22k till inkasso. Totalt ca 200k borta från uc till nästa uppdatering. Tror ni det lär göra någon skillnad på betyget?
Övertrass är katastrof för betyget så det borde kunna bli stor skillnad
31.8% nu med 650k synligt. Både easycredit och credigo är övertrasserade 2k vardera.
Ja precis, det går inte att missa.Var någonstans på minuc ser man om man har en missbrukad kredit? Under rapport och anmärkningar?
Låter rätt så rimligt att det är någon form av intervall? För mig hände ingenting på 2 förfrågningar borta men jag har nu 12 st kvar. Men som vanligt är det helt omöjligt att förstå just hur man ska räkna! ♀️Utan att veta exakt tror jag det kan vara såhär. Antal kreditfrågor man har spelar såklart roll men skillnaden mellan 23 och 22 eller 13 och 12 är väldigt liten. Ofta händer inget alls när en försvinner men ibland händer mycket. Kan det inte vara så att det är intervall 0-2, 3-5, 6-10, 11-15 osv. som påverkar att det är så olika vad som händer när en ff försvinner?