Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Min uc uppdaterades inatt hade 42,8 i uc risk 12 anmärkningar 1 utmätningsförsök inatt försvann 3 anmärkningar o betyget gick ner till 41,1 hahaha vilket skämt ,,,,

Min uc uppdaterades inatt hade 42,8 i uc risk 12 anmärkningar 1 utmätningsförsök inatt försvann 3 anmärkningar o betyget gick ner till 41,1 hahaha vilket skämt ,,,,

Rätt bra betyg med 9 anmärkningar, har inga anmärkningar och 31.8 i betyg..

Rätt bra betyg med 9 anmärkningar, har inga anmärkningar och 31.8 i betyg..
Ja allt hänger ju samman med ens övriga uppgifter inkomst mm,,, jag har 500tkr års ink 13 tkr underskott 35tkr i synliga lån ca ,,,hur ser dina förutsättningar ut?

Ja allt hänger ju samman med ens övriga uppgifter inkomst mm,,, jag har 500tkr års ink 13 tkr underskott 35tkr i synliga lån ca ,,,hur ser dina förutsättningar ut?
Du har väldigt bra förutsättningar att få bra betyg när utmätningsförsök försvinner.

Jo fast med så många anmärkningar kan de inte bli någon markant skillnad! Utmätningsförsöket drar ner på betyget väldigt mkt ska du veta

Jo fast med så många anmärkningar kan de inte bli någon markant skillnad! Utmätningsförsöket drar ner på betyget väldigt mkt ska du veta
Ja utmf är mest graverande för betyget ,,,men kände väl att det kanske skulle hänt mer med betyget när en fjärdedel av mina anm försvann, mer än 1% på uc risken iaf annars finns ingen logik alls i systemet , eller ? Ska några vanliga anmärkningar generera 10% risk o några 0,3 då menar du ? Detta är alla allmänna anmärkningar, inte speciellt logiskt tycker jag

Ja utmf är mest graverande för betyget ,,,men kände väl att det kanske skulle hänt mer med betyget när en fjärdedel av mina anm försvann, mer än 1% på uc risken iaf annars finns ingen logik alls i systemet , eller ? Ska några vanliga anmärkningar generera 10% risk o några 0,3 då menar du ? Detta är alla allmänna anmärkningar, inte speciellt logiskt tycker jag
Finns inget logiskt i denna smutsiga värld tyvärr!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp