Rätt bra betyg med 9 anmärkningar, har inga anmärkningar och 31.8 i betyg..Min uc uppdaterades inatt hade 42,8 i uc risk 12 anmärkningar 1 utmätningsförsök inatt försvann 3 anmärkningar o betyget gick ner till 41,1 hahaha vilket skämt ,,,,
Hade för ett par år sedan 6.5% betyg med 8 st anmärkningar,så jag håller inte med dig att det är bra betyg.Rätt bra betyg med 9 anmärkningar, har inga anmärkningar och 31.8 i betyg..
Ja allt hänger ju samman med ens övriga uppgifter inkomst mm,,, jag har 500tkr års ink 13 tkr underskott 35tkr i synliga lån ca ,,,hur ser dina förutsättningar ut?Rätt bra betyg med 9 anmärkningar, har inga anmärkningar och 31.8 i betyg..
Hur kan du 31.8 i betyg utan anmärkningar? Hur många ff har du?Rätt bra betyg med 9 anmärkningar, har inga anmärkningar och 31.8 i betyg..
Du har väldigt bra förutsättningar att få bra betyg när utmätningsförsök försvinner.Ja allt hänger ju samman med ens övriga uppgifter inkomst mm,,, jag har 500tkr års ink 13 tkr underskott 35tkr i synliga lån ca ,,,hur ser dina förutsättningar ut?
Jo fast med så många anmärkningar kan de inte bli någon markant skillnad! Utmätningsförsöket drar ner på betyget väldigt mkt ska du vetaJa allt hänger ju samman med ens övriga uppgifter inkomst mm,,, jag har 500tkr års ink 13 tkr underskott 35tkr i synliga lån ca ,,,hur ser dina förutsättningar ut?
Ja utmf är mest graverande för betyget ,,,men kände väl att det kanske skulle hänt mer med betyget när en fjärdedel av mina anm försvann, mer än 1% på uc risken iaf annars finns ingen logik alls i systemet , eller ? Ska några vanliga anmärkningar generera 10% risk o några 0,3 då menar du ? Detta är alla allmänna anmärkningar, inte speciellt logiskt tycker jagJo fast med så många anmärkningar kan de inte bli någon markant skillnad! Utmätningsförsöket drar ner på betyget väldigt mkt ska du veta
Finns inget logiskt i denna smutsiga värld tyvärr!Ja utmf är mest graverande för betyget ,,,men kände väl att det kanske skulle hänt mer med betyget när en fjärdedel av mina anm försvann, mer än 1% på uc risken iaf annars finns ingen logik alls i systemet , eller ? Ska några vanliga anmärkningar generera 10% risk o några 0,3 då menar du ? Detta är alla allmänna anmärkningar, inte speciellt logiskt tycker jag