Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Ojojoj! Mitt betyg sjönk från 28% till 21%! Det som hände var att 2 ucff försvann, från 12 till 10 st och ytterligare 2 försvinner i veckan! Har inte haft så lågt på flera år. Hoppa att det fortsätter ticka ner efter uppdateringen också. *glad*

Var kan jag få lån med 3 i bisonode ?

Hur förbättra mitt kreditbetyg snabbt. Idag 12.0%,

blankt på uc förfrågningar
Inkomst 383000kr
Underskott 72000kr
2synliga lån på uc totalt 268000kr
1 kreditkort 25000kr nyttjat 13400kr
1anmärkning nov 2018 missbrukad kredit.
Kan jag få ner betyget närmsta månaderna? tacksam för råd

Inkomst 383000kr
Underskott 72000kr

Inkomst 383000kr
Underskott 72000kr

Nolla eller betala ner kreditkortet så bör betyget sjunka!

Försöker jobba ner uc score från ca 13. Samlat lite skitkrediter med betalkoll på summan 25000. Funderar nu på att avsluta betalkoll och fortsätta betala av den som flera andra här på forumet också verkar göra. Borde göra gott för uc betyget antar jag! Vill ner mot 1 i score på uc långsiktigt!

Yeeeees, äntligen under 4! 3 ff blev 2 och gick från 4,9 till 3,8 -långt över förväntan! Detta med nästintill maxade krediter (85k av 90k). Har betalt ner dem till strax under 20% utnyttjat vilket ska visa sig i nästa uppdatering, och då gäller det. Min sista chans, om jag inte får det planerade lånet är jag körd. Är riktigt nervös nu.

Har idag tyvärr 3 missbrukade krediter och en del förfrågningar (9st) på UC. 2 av Missbruksanmärkningar kommer försvinna i nov o dec iår samt den sista dec 2021. Iom detta har min uc legat runt 37-43% de senaste åren. Märk väl att när en ff från collector försvann för nån vecka sen gick betyget från 39,7 till 16,3. Nu är jag ju sjukt nyfiken på vad som sker 26/7 när 4 försvinner, 29/7 när ytterligare 2 försvinner samt 9/8 när näst sista försvinner. Sen har jag 1 ff kvar. Kan det va möjligt att söka samlingslån i jan när 2 av missbruksanmärkningarna är borta?!

Verkar som det blir update idag. Kreditutveckling uppdaterad. Betyget verkar dock inte uppdaterat än.

allt uppdaterat hos mig betyget gick från 0.8 till 6.6
jag som hade hoppats på att kunna skicka in en ansökan om några dagar för att lösa mitt dyra Collector lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp