Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Alla kort har inte brytdatum den sista varje månad. Vissa bryter 10:e eller däromkring vilket sedan rapporteras till UC. Kolla vad som gäller specifikt för ditt kort.

Alla kort har inte brytdatum den sista varje månad. Vissa bryter 10:e eller däromkring vilket sedan rapporteras till UC. Kolla vad som gäller specifikt för ditt kort.

Var kan man kolla det? är du säker på detta?

Var kan man kolla det? är du säker på detta?

Att brytdatumet är kring den 10:e på vissa kort är jag säker på. Kolla ditt saldo vid månadsskiftet och sedan kring den 10:e och vad som rapporterats till UC innevarande månad.

Att brytdatumet är kring den 10:e på vissa kort är jag säker på. Kolla ditt saldo vid månadsskiftet och sedan kring den 10:e och vad som rapporterats till UC innevarande månad.

Vilka kort då? Norwegian är inte det iallafall och inte Amex heller.

Okej nu vart jag osäker. Jag kollade för nån dag sen 2 kreditkort och behöver använda dom snart, trodde man kunde ta ut redan imorgon?

det gäller remember och norweigan
Någon som vet när man kan ta ut?

Alltså... Jag kan i ärlighetens namn ha rört ihop det med brytpunkten och då saldot rapporteras in till UC så att rapporteringen alltid sker vid månadsskiftet. Nu blev jag jäkligt osäker känner jag. Inte beträffande brytpunkten, men om den även innebär rapporteringsdatumet eller inte.

Okej nu vart jag osäker. Jag kollade för nån dag sen 2 kreditkort och behöver använda dom snart, trodde man kunde ta ut redan imorgon?

det gäller remember och norweigan
Någon som vet när man kan ta ut?

Kan bara tala för Norwegian och du bör kunna ta ut åtminstone övermorgon. Vänta in torsdag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp