Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Fantastiskt ju!
Har säkert frågat dig detta men det finns så många skribenter här att jag tappar koll på alla.
Vad har du för förutsättningar med antalet förfrågningar/Andra lån
Taxerad inkomst 2017: 172.000
Underskott: 28.000
Inkomst nu är 22700 före skatt per månad men kommer inte synas förrän nästa år dock...
tre lån (2 stora + ett litet) totalt runt 300.000
Flera Kreditkort har jag, men lite använda.
Förra månaden var jag på 0,8 och då var kreditkorten helt oanvända

Överskott av tjänst 510 100 kr
Taxerad förvärvsinkomst 510 100 kr
Överskott av kapital 0 kr
Underskott av kapital 62 600 kr
Sammanr. netto e . avdrag före skatt 447 500 kr
Slutlig skatt 129 400 kr

17 ff 12 är borta Jan
Ca 500 000 i olika Bianco tror ni man vågar hoppas på ett stort hopbaks alt ett till på 170 för att samla småskit ?

Är det verkligen bara dina förfrågningar som spökar här?
Sett folk med över 20 förfrågningar på forumet som har bra mycket bättre betyg.

17 bedrövliga st 12 st försvinner närmsta 2 månaderna sen hoppas på bättre betyg , idag 19,9
Men känns hopplöst
12 st ff är mycket för två månader, ganska täta är dem? så då misstänker jag att det kommer förbättras när dem försvinner
Mitt betyg förbättrades mycket från 10 ff till 5 ff tex 21,0 % till 5-6 % (lite i taget då varje ff försvann
Så jag hade 21,0 % i betyg då jag hade 10 ff :p (min låga taxerade inkomst på 160.000-172.000 kan ha spelat roll också)
Men idag är jag på 2 ff och bra betyg

Imorgon vet vi om detta stämmer. Då försvinner nämligen Mash hos mig!

Terry vad blev det för skillnad då Mash försvann? 1 av mina 5 krediter/blanco ligger där och är den minsta på 10k.
Funderat på att avsluta den vid första bästa tillfälle för att få ner det till 4 kreditgivare synliga med förhoppningar om ett bättre kreditbetyg.

Terry vad blev det för skillnad då Mash försvann? 1 av mina 5 krediter/blanco ligger där och är den minsta på 10k.
Funderat på att avsluta den vid första bästa tillfälle för att få ner det till 4 kreditgivare synliga med förhoppningar om ett bättre kreditbetyg.

Det gjorde inte så mycket på betyget. Men det som försämrar mitt betyg är lånet hos Euroloan/Mash.
Tror mitt betyg hade varit bra mycket bättre om jag avslutade dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp