- Meddelanden
- 1 783
- Mottagna reaktioner
- 416
- Poäng
- 587
Hur många ff har du totalt? Det kan spela rollMen borde inte betyget blivit något bättre på några månader med mindre ff ? Känns som att gå i motvind
Hur många ff har du totalt? Det kan spela rollMen borde inte betyget blivit något bättre på några månader med mindre ff ? Känns som att gå i motvind
Taxerad inkomst 2017: 172.000Fantastiskt ju!
Har säkert frågat dig detta men det finns så många skribenter här att jag tappar koll på alla.
Vad har du för förutsättningar med antalet förfrågningar/Andra lån
Hur många ff har du totalt? Det kan spela roll
Jag vet , fattar inte vad problemet ärÄr det verkligen bara dina förfrågningar som spökar här?
Sett folk med över 20 förfrågningar på forumet som har bra mycket bättre betyg.
Har du högt nyttjat kreditkort eller kontokredit?Jag vet , fattar inte vad problemet är
12 st ff är mycket för två månader, ganska täta är dem? så då misstänker jag att det kommer förbättras när dem försvinner17 bedrövliga st 12 st försvinner närmsta 2 månaderna sen hoppas på bättre betyg , idag 19,9
Men känns hopplöst
Imorgon vet vi om detta stämmer. Då försvinner nämligen Mash hos mig!
Terry vad blev det för skillnad då Mash försvann? 1 av mina 5 krediter/blanco ligger där och är den minsta på 10k.
Funderat på att avsluta den vid första bästa tillfälle för att få ner det till 4 kreditgivare synliga med förhoppningar om ett bättre kreditbetyg.