Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hur mycket kan jag förvänta mig att min uc score kommer att sjunka?

Jag har 60% i uc risk score just nu.

Mina 20 anmärkningar kommer att bli tre st om 4 månader! Resterande 3 är från 2017.
Har även 10 UC FF, senaste uc ff är från september.

Har inga skulder/lån.

Mina 20 anmärkningar kommer att bli tre st om 4 månader! Resterande 3 är från 2017.

Har inga skulder/lån.
Utmätningsförsök?
Skuldsaldo?
Jag gissar på 25-30% för att sedan sjunka långsamt

Har inga skulder/lån.

Det beror på massor av andra saker. Vad du tjänar, om du har över- eller underskott av kapital och i så fall hur mycket, vad det är för förfrågningar du har, om du är gift, skild eller inget av delarna, om du bor i hus, etc.

Jag låg på 24,6 % UC-risk när jag hade 12 betalningsanmärkningar. Nu är jag nere på 5 stycken och ligger på 4,8 %. I övrigt har inget särskilt ändrats, utan det är tiden och minskat antal anmärkningar som är min vän. Antagligen mest tiden, för det har inte alltid varit så att en anmärkning mindre har lett till bättre betyg.

Idag:
Kreditbetyg 1,0
Riskprognos: 0,98
Score: 631

Fantastiskt ju!
Har säkert frågat dig detta men det finns så många skribenter här att jag tappar koll på alla.
Vad har du för förutsättningar med antalet förfrågningar/Andra lån

Ingen uppdatering på kreditengagemanget än. Vi får se lite vad som händer runt december/januari.
Jag vill minnas att betyget brukar försämras en aning för dom flesta eftersom att folk skuldsätter sig som mest då.

Hej på er , min UC har inte rört sig på 3 månader , trots att en massa förfrågningar (5) försvunnit .. vad händer ? Inte heller krediten har uppdaterats sen 30 sep ? Bugg ? Samma UC betyg på kreddy , borde inte något hänt iaf

Hej på er , min UC har inte rört sig på 3 månader , trots att en massa förfrågningar (5) försvunnit .. vad händer ? Inte heller krediten har uppdaterats sen 30 sep ? Bugg ? Samma UC betyg på kreddy , borde inte något hänt iaf
Var tittar du någonstans? Tittar du bara på Kreddy? För Kreddy uppdateras väldigt sällan, typ 1ggr per månad endast då det är en gratistjänst.
Gällande krediten så uppdateras den på UC gällande 31 okt kring den 15-20 nov, så den är inte mer sen än vanligt.

Men borde inte betyget blivit något bättre på några månader med mindre ff ? Känns som att gå i motvind

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp