Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag har 539 i score och 4,78 %, vilket är mycket sämre än dina förutsättningar, men jag tror inte att du får så lätt att låna av en vanlig bank. Jag hoppas själv att jag slipper några större utgifter ett tag till så att jag hinner förbättra mina siffror, men annars är nog Balanzia ett tänkbart alternativ, har jag kommit fram till... Räkna inte med någon bra ränta, men låna får du säkert.
Tack för svar!
Jag är också orolig för räntan !

Nej, bara orolig för räntan ... ska man skriva i kostnad för de lån man vill lösa med det nya lånet ?
Jag är ganska dålig på detta och skulle vilja överlämna det till någon annan, det finns många mer kunniga och duktiga här inne på forumet.
Men man kan ju ansöka om lån via lånförmedlare (t.ex Lendo, Advisa) där man får flera erbjudanden och kan jämföra räntorna.
Man kan även trycka i ”samla lån” direkt där.

Hur fungerar det med anmärkning som försvinner, varför får vissa bättre betyg och vissa sämre?
Jag har förstått att man hamnar i en annan kategori man mäts med men är det inte konstigt att man bedömer en person vara större risk utan anmärkning än med?

Har UC redan uppdaterat kreditengagemanget för november?
Verkar nästan så på kreditkollen?
Hur ser det ut hos er andra?

Har UC redan uppdaterat kreditengagemanget för november?
Verkar nästan så på kreditkollen?
Hur ser det ut hos er andra?
Skulle kolla nu men det är något fel för det står att kreditbetyg inte kunde hämtas och i Kreditkollen står det ”inga poster finns registrerade” överallt. Återkommer när det funkar igen.

Det står exakt samma hos mig.
Men går du in på "översikt" under kreditkollen så verkar november månad vara med där?
Men själva UC-betyget verkar vara nere. Dom har fan en hel del buggar på sistone.

Det står exakt samma hos mig.
Men går du in på "översikt" under kreditkollen så verkar november månad vara med där?
Men själva UC-betyget verkar vara nere. Dom har fan en hel del buggar på sistone.
Exakt samma här! Det är dock de enda man kan se, men som du säger så är november med där, fast det har dock varit med dör de senaste 3-4 dagarna. (Jag är lite besatt och loggar in där minst en gång om dagen). :D

Jaha, men då är det nog inte den vanliga uppdateringen!
Du kan fortfarande inte se ditt UC-Betyg ?
Jo tack, besattheten känner jag igen hehehe

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp