Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Så här står det i deras villkor om pris: UC förbehåller sig rätten att ändra priset för tjänsten. Meddelande om ändrade priser lämnas till kunden via e-post eller genom webbplatsen. Ändringarna träder i kraft tidigast trettio (30) dagar efter att meddelande om ändrade priser lämnats till kunden.
Jag har inte fått något om ändrade priser eller villkor, de har bara meddelat att de ändrat inloggningsmetod och har en ny hemsida.

Nja, jag blev ju av med mitt. Tycker inte att det är rimligt att de bara rättar om jag mejlar... det känns lite grann som "går det så går det"...
Vad menar du att du blev av med ditt, hade du båda tjänsterna fram till igår så kommer du ha båda tills ditt abonnemang löper ut jag såg bara mitt kreditbetyg i går men efter att jag mejlat dem så uppdaterade de min sida.

Så här står det i deras villkor om pris: UC förbehåller sig rätten att ändra priset för tjänsten. Meddelande om ändrade priser lämnas till kunden via e-post eller genom webbplatsen. Ändringarna träder i kraft tidigast trettio (30) dagar efter att meddelande om ändrade priser lämnats till kunden.
Det här står i UC:s nya villkor som gäller från igår de kan man läsa när man ska beställa en tjänst och godkänna villkoren. https://www.minuc.se/villkor

Senast ändrad:
Blev av med "Min upplysning", bara kreditbetyget kvar!

Jag hade samma sak igår men jag mejlade dem och sa att jag har en pågående prenumeration/abonnemang och då fick jag även tillbaka Min Upplysning idag

Jag ringde om det i förrgår, dom sa det skulle funka dagen efter (dvs igår) men det har inte hänt ett skit.

Klickar du på logga in o inte de 3 strecken? Hade kvar både min upplysning o kreditbetyg när jag loggade in med bank id.

Går det att logga in på annat sätt än med bankid? De 3 strecken har jag uppfattat det som är när man vill köpa en tjänst man inte redan har.

Klickar du på logga in o inte de 3 strecken? Hade kvar både min upplysning o kreditbetyg när jag loggade in med bank id.

yep, jag loggar in med bankid och det är grönt på idskydd och kreditbetyg, grått på upplysning

Vilken värdelös uppdatering de gjort vet inte om det är värt 25kr/månad när mitt abonnemang löper ut att ha kvar kreditbetyget när man inte får ha Min upplysning kvar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp