- Meddelanden
- 963
- Mottagna reaktioner
- 373
- Poäng
- 487
Då spar jag dessa 19 kr per upplysning, sjukt att de ska tjäna pengar på detta. Jag ska ändå inte göra nåt på ett tag så det blir spännande o se hur den ser ut om några år.Lite kluven här, men eftersom jag aldrig förnyade när mitt abonnemang gick ut vid årsskiftet (och har klarat mig bra utan), blir ju 19kr/gång en klar besparing. Även för de som dyker upp här på forumet och inte har en aning om sitt kreditbetyg (eller att det ens finns) kommer ju komma undan billigare när vi hänvisar dit. Vill man hålla koll får man nu då kanske anpassa sitt beteende till att kolla en gång i månaden.
Edit: Eller vänta här nu, vill de ha 19kr per 48 timmar för upplysningen OCH 99kr/vecka för kreditbetyget? Vansinne!
Edit 2: Shit vad krångligt upplägg. De har nu "Mitt kreditbetyg" för 25kr/mån (https://www.minuc.se/mitt-kreditbetyg/) och sedan 19kr varje gång man också vill kolla på upplysningen. En liten förbättring är kanske att de nu drar 25kr i månaden och inte allt på en gång (vilket kan vara ett hinder ibland), men ändå bindning på ett år.

jag får endast mitt kreditbetyg numera.