Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Om ni säger upp den gamla, kan ni fortfarande se kreditbetyget och upplysningen då?
Ja kreditbetyget ser du som vanligt vill du se Min Upplysning finns den under Kreditkollen och du går då in under rapporter. I rapporten ser du hela din kreditupplysning nedbruten i dess olika beståndsdelar. Du får enkelt en överblick och kan få full koll på vad som egentligen står i din upplysning. Vill du enbart ha Min Upplysning kan du antingen köpa den för 19 kronor per gång eller ha kvar gamla Kreditkollen.

Senast ändrad:
Ja kreditbetyget ser du som vanligt vill du se Min Upplysning finns den under Kreditkollen och du går du in under rapporter. I rapporten ser du hela din kreditupplysning nedbruten i dess olika beståndsdelar. Du får enkelt en överblick och kan få full koll på vad som egentligen står i din upplysning. Vill du enbart ha Min Upplysning kan du antingen köpa den för 19 kronor per gång eller ha kvar gamla Kreditkollen.
Vill du se din Min Upplysning som tidigare så ser du den längst ner på sidan under" Skriv ut rapport".

Senast ändrad:
Har en uc-score på 745 är det bra eller dåligt. Vill ha upp den till +900 är det möjligt?
Riskbedömning 0.1% så den anser jag ok.
Mvh Mac

Har en uc-score på 745 är det bra eller dåligt. Vill ha upp den till +900 är det möjligt?
Riskbedömning 0.1% så den anser jag ok.
Mvh Mac

Tyvärr är det väl så att ingen vet hur bra 745 är eller vad som krävs för att nå 999. Vi har för lite jämförelsedata än så länge.

Ganska synd att dom inte låter en ha tillgång till båda alternativen.

Jag gick i natt från 7ff till 6ff. Betyget gick från 3,9 till 3,1, men score var oförändrat 560.

Jag gick i natt från 7ff till 6ff. Betyget gick från 3,9 till 3,1, men score var oförändrat 560.

Tydligen uppdateras inte score direkt när ff försvinner. Loggade in för att dubbelkolla att score stämde och då hade det ökat till 572. Från 7 till 6ff gav alltså en förbättring på 12.

Tydligen uppdateras inte score direkt när ff försvinner. Loggade in för att dubbelkolla att score stämde och då hade det ökat till 572. Från 7 till 6ff gav alltså en förbättring på 12.

Har du tillgång till båda? Jag kan endast se betyget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp