Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Ni som har minuc tjänsten, kan man kolla vad man hade för kreditbetyg för ett halvår, år sen? Även om man inte har haft tjänsten då.
Vill kunna jämföra och kolla hur mycket jag hade förut...

Nej man ser bara aktuellt betyg.

Den där kreditkollen verkar ju inget vidare, jag hittade den efter mycket om och men, dom kan inte vara sugen att sälja tjänsten då det inte var helt uppenbart att den fanns till.. Hur som helst, loggar in. Enligt den har jag betyg 0.. inga krediter, inga fastigheter, absolut ingenting av nåt alls tycks jag ha.
Bra tjänst..

Hejsan ! Om jag har 14ff 20.7% risk Inga betalningsanmärkning, o det försvinner 2ff denna månad ! Minskar min riskprocent med att 2ff försvinner,eller hur funkar det ? Tacksam för hjälp.

Hejsan ! Om jag har 14ff 20.7% risk Inga betalningsanmärkning, o det försvinner 2ff denna månad ! Minskar min riskprocent med att 2ff försvinner,eller hur funkar det ? Tacksam för hjälp.

Ja men eftersom du har så många så kommer den inte minska mycket. Du kan tänka att bra betyg så har man runt 3-5 ff

Ni som har samlat alla era lån, hur har erat kreditbetyg blivit efter det? Väntar själv på hur mitt ska bli vid uppdateringen..

Ni som har samlat alla era lån, hur har erat kreditbetyg blivit efter det? Väntar själv på hur mitt ska bli vid uppdateringen..

Nu var det länge sedan men har för mig det blev några procentenheter bättre

har 562 i den nya kreditkollen, är det bra? Kan jag ta ett större blanco lån med det?
Du har 562 av 999 så det beror väl på hur din ekonomi i stort ser ut hur mycket blancolån du kan beviljas

Senast ändrad:
Du har 562 av 999 så det beror väl på hur din ekonomi i stort ser ut hur mycket blancolån du kan beviljas

Inkomst 300k
Underskott 38k
Blanco lån 200k
Inga bet anm.

Betyg i gamla uc ligger på 3,8

Vill ta ett billån på 220 k,
Va tror ni om chanserna?

Eventuellt leasa bil för 4100kr / mån
Mindre chans då kanske på grund av hög månads avgift?

Inkomst 300k
Underskott 38k
Blanco lån 200k
Inga bet anm.

Betyg i gamla uc ligger på 3,8

Vill ta ett billån på 220 k,
Va tror ni om chanserna?

Eventuellt leasa bil för 4100kr / mån
Mindre chans då kanske på grund av hög månads avgift?

Kan nog gå båda, har sett fall där löneutmätning pågått och lån beviljats.

Tänk på att ha 20% cash

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp