- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Vad har du för betyg idag?Gick från 8 till 7 ff idag , ingen ändring i kreditbetyget.
Vad har du för betyg idag?Gick från 8 till 7 ff idag , ingen ändring i kreditbetyget.
Oförändrat 4,1 , vill ner till 4,0 så det blir bra istället för mindre bra.Vad har du för betyg idag?
Samma här eller min sambo. Har nog för många ff för att det ska ske nu.Oförändrat 4,1 , vill ner till 4,0 så det blir bra istället för mindre bra.
Hur många ff?

Tack för alla tips och råd men om man inte hinner blir ägare av fastighet på en vecka, vad tror du då, kan minskning av fd leda till sämre betyg pga annan grupp?Det ger ett något bättre betyg att vara ägare av en fastighet.. (observera att fastighet innebär en bit mark någonstans, inte nödvändigtvis något hus) så är man ute och jagar högre betyg så kan det vara en bra idé att försöka komma över någon billig plätt någonstans.
Jag ska återkomma med tillvägagångssätt för att lyckas med det![]()
Det ger ett något bättre betyg att vara ägare av en fastighet.. (observera att fastighet innebär en bit mark någonstans, inte nödvändigtvis något hus) så är man ute och jagar högre betyg så kan det vara en bra idé att försöka komma över någon billig plätt någonstans.
Jag ska återkomma med tillvägagångssätt för att lyckas med det![]()

Tack för alla tips och råd men om man inte hinner blir ägare av fastighet på en vecka, vad tror du då, kan minskning av fd leda till sämre betyg pga annan grupp?