Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Mitt kreditbetyg har inte förändrats då jag bytt grupp, mina blancolån och bolån betalas via autogiro så nu försöker jag betala ner mina kreditkort för att se om det kan ha en positiv inverkan på mitt kreditbetyg. Men som turnaround säger med UC vet man aldrig.

QUOTE="turnaround, post: 63494, member: 2305"]För det första, man kan aldrig veta med UC. Det är nog det enda vi säkert vet. Men med det sagt, jag har aldrig hört om någon som fått en negativ utveckling på kreditbetyget av att få färre förfrågningar, och UC skulle behöva flytta runt folk i olika grupper mest hela tiden om antalet förfrågningar var en faktor.[/QUOTE]
Håller med i sak men har blivit så bränd av uc:s system. Även om man kommer ner i ff så fattar jag ändå inte var gränsen går för att få lån. Och om det spelar roll vad de få ff man har är för sort?

Mitt kreditbetyg har inte förändrats då jag bytt grupp, mina blancolån och bolån betalas via autogiro så nu försöker jag betala ner mina kreditkort för att se om det kan ha en positiv inverkan på mitt kreditbetyg. Men som turnaround säger med UC vet man aldrig.
Kan inte bolån ha en positiv effekt för att man då har en säkerhet. Jag har ingen så tänker att jag är högriskperson.

Kan inte påminna mig om att mitt betyg förändrades nämnvärt när min fastighet registrerades på mig. Fördelarna kanske åts upp av bolånet ;)

Jo bolån underlättar inte. Men en obelånsd gör..
Leta rätt på någon liten plätt i någon kommun där markvärderna är genom botten.. typ glesbyggds i Norrlands inland.. få tag i ägaren, det finns gamla mer eller mindre bortglömda tomter som ägaren med glädje säljer för en tusenlapp.

Det går gicetvis inte jättefort, räkna några veckor..

Med 6 ff mindre har ej betyget ändrats, landet vara så att den ändras inatt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp