Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Nja tror mer på den 18/4 de har ju på sig mellan den 15-20 varje månad

Senast ändrad:
Ja det som uppdateras mellan den 15-20 varje månad är din sammanställning av till UC inrapporterade krediter som dina kreditgivare gör den sista i varje månad som du alltså kan se på Min UC månaden efter så det du ser nu i april är sammanställningen för dina krediter per den 31 mars.

Senast ändrad:
Ja det som uppdateras mellan den 15-20 varje månad är din sammanställning av till UC inrapporterade krediter som dina kreditgivare gör den sista i varje månad som du alltså kan se på Min UC månaden efter så det du ser nu är april är sammanställningen för dina krediter per den 31 mars.
Här kan du se när övriga uppgifter uppdateras hos UC https://www.uc.se/om-uc/vara-kallor/

eftersom minUC uppdateras mellan 15-20 i månaden. Gäller se samma för kreditupplysningar som bankerna får? Betalat bort en hel del i början på april på min Bianco men eftersom inte minUC uppdaterats ser jag det inte. Men tror ni det syns på den "riktiga" UCn?

Har läst nånstans tidigare att det här med många förfrågningar påverkar negativt. Förstår det men har för mig att det fanns nån skala där 1-5 ff var bra och över 5 ff var dåligt och att man då ej blev beviljad lån mestadels. Finns det nån sån skala? Är det nån som har koll?

eftersom minUC uppdateras mellan 15-20 i månaden. Gäller se samma för kreditupplysningar som bankerna får? Betalat bort en hel del i början på april på min Bianco men eftersom inte minUC uppdaterats ser jag det inte. Men tror ni det syns på den "riktiga" UCn?

Jag tror den måste uppdateras. Det du ser är det dom ser. Tror jag iaf!

X frågor har registrerats hos UC utan att frågorna redovisas i upplysningen

När dessa frågor försvinner, kommer kreditbetyget att förbättras? Har de stor inverkan på kreditbetyget?

X frågor har registrerats hos UC utan att frågorna redovisas i upplysningen

När dessa frågor försvinner, kommer kreditbetyget att förbättras? Har de stor inverkan på kreditbetyget?
Dessa frågor är det bara du som ser så de har ingen inverkan på ditt kreditbetyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp