Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Möjligtvis efterbliven fråga men är ny till detta.
MinUC kan jag se allt som finns där? kronofogden, betalningsanmärkningar? Kan jag även se vad som är påväg in till kronofodgen eller hur tar jag reda på sånt? Vill inte ha fler betalningsanmärkningar helt enkelt.

Inkasso har jag hört här på tråden det inte går se. Men hur kan jag hitta sådant då? Har inte koll på alla brev jag fått genom tiderna, bör allt finnas på kivra?

Möjligtvis efterbliven fråga men är ny till detta.
MinUC kan jag se allt som finns där? kronofogden, betalningsanmärkningar? Kan jag även se vad som är påväg in till kronofodgen eller hur tar jag reda på sånt? Vill inte ha fler betalningsanmärkningar helt enkelt.

Inkasso har jag hört här på tråden det inte går se. Men hur kan jag hitta sådant då? Har inte koll på alla brev jag fått genom tiderna, bör allt finnas på kivra?
Du kan se betalningsanmärkningar men inte Kf eller inkassoskulder.
Du kan logga in på Kf:s hemsida och kolla där vad du har för skuld.
Skulder som är på väg till Kf kan man se på respektive inkassobolags hemsida, så logga in där du har inkassoärenden som du är orolig över.

konstigt! Ingen uppdatering här på UCs webbsida. Yes på Kreddy appen men endast betalningar av lånen. Betyget samt scoring är fortfarande samma

konstigt! Ingen uppdatering här på UCs webbsida. Yes på Kreddy appen men endast betalningar av lånen. Betyget samt scoring är fortfarande samma
Är dina skulder uppdaterade? Det är så jag kollar. Går in på ett av mina lån och där står det Uppdaterad 31 oktober

Är dina skulder uppdaterade? Det är så jag kollar. Går in på ett av mina lån och där står det Uppdaterad 31 oktober
Nej, det är de inte. Sist var det i slutet av september sen ingenting. De är uppdaterade på Kreddy istället vilket är konstigt. UC brukar vara först.

Hej,

Mitt Kreddy är uppdaterat men inte Kreditkollen. Mitt betyg sjönk ganska rejält förra månaden men nu händer inget trots 3 upplysningar mindre. Bara en mindre ändring från 9,5% till 7,8%. Dessutom så uppdateras inte deras hemsida. Någon som vet vad det kan bero på?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp