Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Kan du utveckla? Menar du snöbollmetoden? Blancos Betalfri månad för att betala mer krediter istället tex?
Tog ett samlingslån och släckte i stort sett krediterna samt ett dyrare lån. Så själva skuldbördan har inte ändrats, endast ”flyttat” drygt 60.000:- från krediter till blanco.

När uppdateras UC? Idag går min enda betalningsanmärkning ut och jag är äntligen fri från skiten. Så väntar spänt på uppdateringen

Det står 1 betalningsanmärkning, tom 2022 11 25. Försvinner den idag eller först imorgon/efter helgen?

Senast ändrad:
De
När uppdateras UC? Idag går min enda betalningsanmärkning ut och jag är äntligen fri från skiten. Så väntar spänt på uppdateringen

Det står 1 betalningsanmärkning, tom 2022 11 25. Försvinner den idag eller först imorgon/efter helgen?
Den ska försvinna direkt.

Fattar ingenting, min enda betalningsanmärkning ska försvinna idag. På Kreddy har jag 3,6 i betyg vilket jag haft några månader, så tänkte nu måste det väl sjunka. Kreddy står just nu på 3,6.

Så jag tänkte Kreddy är lite långsam, så jag loggade in på minuc och beställde kreditupplysning, där står det 10,3??? Är dom knäpp?

Jag har 3ff, 0 betalningsanmärkningar, 100k i lån, 370k i inkomst, inget skuldsaldo. Hur kan jag ha 10,3 i betyg?

Fattar ingenting, min enda betalningsanmärkning ska försvinna idag. På Kreddy har jag 3,6 i betyg vilket jag haft några månader, så tänkte nu måste det väl sjunka. Kreddy står just nu på 3,6.

Så jag tänkte Kreddy är lite långsam, så jag loggade in på minuc och beställde kreditupplysning, där står det 10,3??? Är dom knäpp?

Jag har 3ff, 0 betalningsanmärkningar, 100k i lån, 370k i inkomst, inget skuldsaldo. Hur kan jag ha 10,3 i betyg?
Du får ha i åtanke att även när en betalningsanmärkning försvinner så kan betyget bli ännu sämre.

Du får ha i åtanke att även när en betalningsanmärkning försvinner så kan betyget bli ännu sämre.
Skämtar du? Vilken parodi. Man har varit straffad 3 år så ska man fortsatt va straffad?

Det är som att ge någon 3 års fängelsestraff, och när dom avtjänat straffet får dom fortsätta sitta?

Varför visar Kreddy lägre? Sen på uppdatering? Och hur länge till ska jag va straffad? Helt sjukt, redan ”avtjänat” 3 år.

Skämtar du? Vilken parodi. Man har varit straffad 3 år så ska man fortsatt va straffad?

Det är som att ge någon 3 års fängelsestraff, och när dom avtjänat straffet får dom fortsätta sitta?

Varför visar Kreddy lägre? Sen på uppdatering? Och hur länge till ska jag va straffad? Helt sjukt, redan ”avtjänat” 3 år.
Håller helt med dig.. att man vart straffad i 3 år och ska behöva bli det trots anmärkning försvinner. Kreddy ligger 1 månad efter. Dem uppdateras 1 gång i månaden. Det är jätte svårt och säga hur länge till. Men har hört folk härinne haft anmärkning och haft betyg på 12% eller något och när den försvunnit så har dem gått upp till 30-40%

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp