Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Inte första gången någon med liknande förutsättningar kammade hem 0 på Lendo. Suck att den där tråden raderades ang hen som jobbat inom låneförmedling. Hen hade kunnat förklara varför eller vad man kunnat göra för att förbättra chansen. Oavsett så skulle jag rekommendera att söka via Zmarta. Inte hört ett negativt ord om de. Och de har flest samarbetspartners med höga lånebelopp.
Tror det är så här överallt. Man kan inte kringgå KALPEN. Den använder och ser alla oavsett förmedlare

Inte första gången någon med liknande förutsättningar kammade hem 0 på Lendo. Suck att den där tråden raderades ang hen som jobbat inom låneförmedling. Hen hade kunnat förklara varför eller vad man kunnat göra för att förbättra chansen. Oavsett så skulle jag rekommendera att söka via Zmarta. Inte hört ett negativt ord om de. Och de har flest samarbetspartners med höga lånebelopp.
Fast nu var det ju både låg inkomst, massor med ff och nästan dubbla blanco gentemot inkomst. Inte så konstigt att man inte får nå erbjudande på det

Ja,

Tar man den lönen delat på 12 månader och dra av skatt då har personen ca 15.900 efter skatt att leva på.

Om man då har en boendekostnad på 5-6.000 och om man utgår ifrån att lånen som personen har ligger på ungefär samma så är det väl en självklarhet att kalkylen inte går ihop?

Fast nu var det ju både låg inkomst, massor med ff och nästan dubbla blanco gentemot inkomst. Inte så konstigt att man inte får nå erbjudande på det
Det finns en hel del som har fått bra erbjudanden med samma förutsättningar.

Som jag nämnde var jag inte direkt chockad över att jag inte fick mer erbjudanden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp