Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min väg till skuldfrihet

Har kämpat i 8 år med mina skulder (550 000 ca)! Sista betalades av förra onsdagen och imorron kommer min första skuldfria lön på 90 löner! Vill mest säga att det går och jag tror stenhårt på dig! Och det går snabbare de sista 12 lönerna än de första 50 typ! Jag följde snöbollsmetoden slaviskt!

De sista 13 månaderna la jag in 11059kr på amortering varje månad, då händer liksom ganska mycket väldigt fort. Men det första månaderna med 8 olika Lån var hemska, men som sagt tänk 1 i taget så ska du se att det går bra! Tror på dig, just DU är bäst :)

Har kämpat i 8 år med mina skulder (550 000 ca)! Sista betalades av förra onsdagen och imorron kommer min första skuldfria lön på 90 löner! Vill mest säga att det går och jag tror stenhårt på dig! Och det går snabbare de sista 12 lönerna än de första 50 typ! Jag följde snöbollsmetoden slaviskt!

De sista 13 månaderna la jag in 11059kr på amortering varje månad, då händer liksom ganska mycket väldigt fort. Men det första månaderna med 8 olika Lån var hemska, men som sagt tänk 1 i taget så ska du se att det går bra! Tror på dig, just DU är bäst :)
Bra jobbat! Måste kännas fantastisk att vara klar med skulderna och behålla sin lön. Svindlande tanke. Jag har tyvärr en bit kvar, men det känns härligt att läsa att andra har lyckats.

Bra jobbat! Måste kännas fantastisk att vara klar med skulderna och behålla sin lön. Svindlande tanke. Jag har tyvärr en bit kvar, men det känns härligt att läsa att andra har lyckats.
Av alla på forumet så har jag stor tilltro till att du har jävlar-anamma nog att nå det målsnöret du också.

Stort grattis och bra jobbat! :)

Har inte loggat in här på evigheter eftersom typ allt föll. Men visst är det väl här om någonstans man får falla för att sedan ta sig upp igen och fortsätta kämpa? Jag orkar inte blicka bakåt nu, det ger mig inget annat än skam och skuld (i dubbel bemärkelse haha).

Mount skulderest a dagens dato:

Ikano 332 983kr ränta: 8.89%
Nordax 181 137kr ränta: 10,75%
Santander 70 403kr ränta 7,27%
Medmera bank 59 254kr ränta 10,18%
Klarna: 15 221 kr ränta 18%
Totala skulder: 658 998kr

UC-score: 686
Kreditbetyg: 0,3
FF:s: 2 st (går ut i feb och mars 2025)

Senast ändrad:
Vad var det då som föll? Jo, jag gick ner i inkomst med cirka 5000kr i månaden och det hade jag helt enkelt inte råd med, vilket gjorde att jag levde på lånade pengar och gick in i en kass loop. Det var så jävla surt och jag bannar mig själv för det. Nu tjänar jag dock mer igen och även om det inte blir många kronor över så klarar jag mig i alla fall.

Gud blir så peppad av att läsa detta! Så himla grymt jobbat!

Mål för 2025:

Bli av med Klarna. Bli av med Klarna. BLI AV MED KLARNA.
Betala de andra räkningarna enligt plan, det duger/räcker. Har lån på ca 13000 i månaden tills klarna är betalt, sen ”ynka” 10.000 i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp