Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Drömmen hade varit runt 5% ränta hos någon med rak amortering, kan då lägga lånet 8 år 4000 kr månaden sen skuldfri :)

Varken betalt extra på något eller gjort något speciellt!!! Men mitt betyg gick från 3.7% till 3.0%! Och om 1 vecka försvinner 2 ff spännande:faceheart:
Grattis Dunder, du är ett fint föredöme här på forumet, mitt betyg traskar också i rätt riktning och då har jag inte gjort något på ett år mer än betala som vanligt, och ibland även utnyttjat en betalfri månad och det har inte rört sig åt fel håll. Hoppas nu att
ner mer

1.8%!!!!!! FYFAN VAD SKÖNT o_O :faceheart: Gått ner 1.2% på 2 dagar pga 2 ff försvunnit. Får väl se nästa månad när dom 3 sista försvinner!!! Hamnar man på då tror man? Under 1% hoppas jag iaf!

Bilagor

• 7AFB8581-3EFD-46C1-85E9-960CB74CBE9D.png
    7AFB8581-3EFD-46C1-85E9-960CB74CBE9D.png
    1.7 MB · Visningar: 5
1.8%!!!!!! FYFAN VAD SKÖNT o_O :faceheart: Gått ner 1.2% på 2 dagar pga 2 ff försvunnit. Får väl se nästa månad när dom 3 sista försvinner!!! Hamnar man på då tror man? Under 1% hoppas jag iaf!
Japp, tror chansen är stor!

Nu måste et kännas rätt skönt att du inte hoppade på ett samlingslån i feb/mars redan. Du kommer få så mycket bättre i aug istället.
Grymt kämpat.

Grattis får hoppas att det går ner för mig också nu i augusti. Du har varit en stor inspiration till mig på min resa. Som varit väldigt jobbig. Men tack för ditt stöd

Nu måste et kännas rätt skönt att du inte hoppade på ett samlingslån i feb/mars redan. Du kommer få så mycket bättre i aug istället.
Grymt kämpat.
Ja det känns skönt! För tänkte ta annuitetslån då. Men nu blire rak amortering istället :faceheart:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp