Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Imorn försvinner ytterligare en uc , ska bli spännande se hur mycket det sjunker imorgon!? Sedan en den 16/8 och en 18/8 sedan är det dags samla. Känns sjukt att efter ett år äntligen kunna samla alla lån om 2 veckor.

Imorn försvinner ytterligare en uc , ska bli spännande se hur mycket det sjunker imorgon!? Sedan en den 16/8 och en 18/8 sedan är det dags samla. Känns sjukt att efter ett år äntligen kunna samla alla lån om 2 veckor.
Grattis
Har också fyra förfrågningar som försvinner i aug och får se om det går att söka samlingslån då, tyvärr är mitt underskott lite för högt, men vet inte om det går ändå.
Du har inspirerat mig så mycket och tack för alla fina ord och lycka till, idag har det varit en tuff dag och mår inte bra. Jag vill så gärna lösa detta jag hamnat i och gjort allt jag kan i ett år nu, så får hoppas på bättre UC nu när förfrågningar fyra stycken försvinner här i augusti

1.4%!!! 5ff och försvinner 2 till 16e och 17e! Hoppas verkligen hamna under 0.9 så det blir mycket bra :)vad tror ni? Sjönk 0.4% nu och av dom andra har de sjunkit 0.5-0.6%. Väldigt glad iaf att äntligen kunna samla!

Bilagor

• EE527E36-6C94-4CE7-869D-E3F02109AF45.png
    EE527E36-6C94-4CE7-869D-E3F02109AF45.png
    1.2 MB · Visningar: 15
  • 471FEEB5-A8DC-4C32-B294-7290BD780924.png
    471FEEB5-A8DC-4C32-B294-7290BD780924.png
    405.6 KB · Visningar: 15
1.4%!!! 5ff och försvinner 2 till 16e och 17e! Hoppas verkligen hamna under 0.9 så det blir mycket bra :)vad tror ni? Sjönk 0.4% nu och av dom andra har de sjunkit 0.5-0.6%. Väldigt glad iaf att äntligen kunna samla!
Grattis Dunder !! Hoppas det går ner lite mer framöver. Men jättebra. Hoppas mina fyra förfrågningar som försvinner i augusti också kan göra betyget lite bättre känns ibland som det står still med att hända något med mitt UC men så kanske det är

Grattis! :fire:
Tänk hur mkt djupare i skiten du hade suttit idag om du inte hade varit spelfri 1 år. Det stärker motivationen att förstå vilken skillnad ens val gör!
Grattis Dunder !!
Snart är det ett år sedan jag hittade detta forum och hur jag mått under året och hur jag mådde för ett år sedan, och att på egen hand få ta sig igenom detta, har gjort mig stark.
Så får vi hoppas att även mitt UC betyg går åt mer rätt håll till slutet på augusti

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp