Grattis Dunder, du är ett fint föredöme här på forumet, mitt betyg traskar också i rätt riktning och då har jag inte gjort något på ett år mer än betala som vanligt, och ibland även utnyttjat en betalfri månad och det har inte rört sig åt fel håll. Hoppas nu attVarken betalt extra på något eller gjort något speciellt!!! Men mitt betyg gick från 3.7% till 3.0%! Och om 1 vecka försvinner 2 ff spännande![]()
Japp, tror chansen är stor!1.8%!!!!!! FYFAN VAD SKÖNT![]()
Gått ner 1.2% på 2 dagar pga 2 ff försvunnit. Får väl se nästa månad när dom 3 sista försvinner!!! Hamnar man på då tror man? Under 1% hoppas jag iaf!
Grattis får hoppas att det går ner för mig också nu i augusti. Du har varit en stor inspiration till mig på min resa. Som varit väldigt jobbig. Men tack för ditt stöd1.8%!!!!!! FYFAN VAD SKÖNT![]()
Gått ner 1.2% på 2 dagar pga 2 ff försvunnit. Får väl se nästa månad när dom 3 sista försvinner!!! Hamnar man på då tror man? Under 1% hoppas jag iaf!
Ja det känns skönt! För tänkte ta annuitetslån då. Men nu blire rak amortering iställetNu måste et kännas rätt skönt att du inte hoppade på ett samlingslån i feb/mars redan. Du kommer få så mycket bättre i aug istället.
Grymt kämpat.

Grattis får hoppas att det går ner för mig också nu i augusti. Du har varit en stor inspiration till mig på min resa. Som varit väldigt jobbig. Men tack för ditt stöd