- Meddelanden
- 189
- Mottagna reaktioner
- 61
- Poäng
- 197
Hoppas bara man kan få sänkt amortering innan man har förfallna fakturor. Men det får jag kolla med ikano när jag är hemma

Måste man kontakta dom? Kan inte säga jag sett detta i appen. Låter bra iallafallTips med klarna är att man kan pausa sina fakturor / delbetalning / månadsfsktura upp till 6 månader, detta genom ett ”svårt och betala” program. Under den perioden kan man inte använda klarna för faktura och fakturorna pausas.
Det kanske kan vara värt nån månad för o kunna lägga krut på Qliro![]()
Ja precis! Kontakta kundtjänst och be om att få pausa dina fakturor / faktura. Så får du godkänna ett avtal bara. Inget som påverkar kreditvärdigheten eller registreras någonstans, efter 30 dagar öppnas fakturorna upp igen och du kan betala som vanligt igen, alternativt så hör du av dig igen och pausar ytterligare 30 dagar. Detta kan man göra i 180 dagar, alltså 6 månader.Måste man kontakta dom? Kan inte säga jag sett detta i appen. Låter bra iallafall

Precis!Men måste begäras en månad åt gången?

Yes det kan man. Har du även pension hos nordea? Kanske något klarnaÄr redan Nordea kund, kan man det trots jag inte har bolån?
Vet du om man kan göra detta trots att man redan har fakturor som har förfallit?Ja precis! Kontakta kundtjänst och be om att få pausa dina fakturor / faktura. Så får du godkänna ett avtal bara. Inget som påverkar kreditvärdigheten eller registreras någonstans, efter 30 dagar öppnas fakturorna upp igen och du kan betala som vanligt igen, alternativt så hör du av dig igen och pausar ytterligare 30 dagar. Detta kan man göra i 180 dagar, alltså 6 månader.![]()