Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Måste vi flytta??

Säg inte det, där finns fler fler hyresvärdar att kolla med.
Ja det finns gott om tomma lägenheter i storstäderna där hyresvärdar bara väntar på att någon med anmärkningar ska flytta in.
Nä det är nog väldigt svårt utan anmräkningar att få en lägenhet.

Ja det finns gott om tomma lägenheter i storstäderna där hyresvärdar bara väntar på att någon med anmärkningar ska flytta in.
Nä det är nog väldigt svårt utan anmräkningar att få en lägenhet.

Jag har inte tillgång till den statistik du verkar ha.
Min uppfattning är alltjämt att väldigt få går till hemlöshet.

Vilka fler svenska myndigheter är maffia?
Polisen och Kriminalvården som kidnappar folk? Försäkringskassan som avslår ansökan om sjukpenning?
Skatteverket som stjäl folks pengar?
Så det här var inte ett ironiskt svar? Utan du anser att Skatteverket stjäl folks pengar! Ok.

Så det här var inte ett ironiskt svar? Utan du anser att Skatteverket stjäl folks pengar! Ok.
Det var en fråga, inte ett pågående.
Frågor avslutas med "?" (frågetecken).
Frågor på det?

Jag har inte tillgång till den statistik du verkar ha.
Min uppfattning är alltjämt att väldigt få går till hemlöshet.
Den "statistik" jag "verkar" ha kommer fr att ha bott i 23 år i en storstad och bostadsmarknaden ser för djävlig ut. Unga får bo 5 personer i en lägenhet för att ha nånstans att bo och klara av hyra. Eller så får de bo hos mamma och pappa tills de är 30 och äntligen kan få en lägenhet via bostadskön. Att folk som hittar jobb inte kan flytta hit pga att det är bostadsbrist.

Det var en fråga, inte ett pågående.
Frågor avslutas med "?" (frågetecken).
Frågor på det?
Ja, faktiskt, en fråga: Vem har sagt att Skatteverket stjäl folks pengar?
Ang frågetecken, det är inte obligatoriskt att avsluta en mening med frågetecken om man t ex ställer en retorisk fråga, om man inte vill få ett svar. Kolla lite bland olika litteraturgenre.

Ja, faktiskt, en fråga: Vem har sagt att Skatteverket stjäl folks pengar?
Ang frågetecken, det är inte obligatoriskt att avsluta en mening med frågetecken om man t ex ställer en retorisk fråga, om man inte vill få ett svar. Kolla lite bland olika litteraturgenre.
Om Kronofogden är "maffia" som följer lagstiftningen så torde det gälla även andra myndigheter som agerar med tvångsmedel.
Jag ställer mig frågande till detta påstående.
Påstod aldrig att Skatteverket stjäl pengar, lika lite som jag påstod att Polisen kidnappar folk.
Frågan var vilka fler myndigheter som är maffia, jag frågade och exemplifierade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp