Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mål för 2023

Vad glad jag blir och se hur ni alla fyller på med era mål för 2023. Verkar som vi flesta har en sak gemensamt iallafall och de är att minska vår skuldbörda, och det är jag övertygad om att vi alla fixar. Jag har lagt till ett mål att bli snällare mot mig själv och inte ställa så höga krav :) <3

Mål 2023: Betala av, betala av. Träffa nära släktingar som tyvärr bor alldeles för långt härifrån. Delta i något "Tough Race" eller Triatlon (som jag gör varje år). Laga ännu mer storkok. Tänka att jag duger som jag är.

Sant, men dricker typ ett glas i månaden och ibland inget på flera månader men nu tänker jag att jag ska bli bättre på att unna mig lite lite lite mer. Går aldrig ut, röker eller snusar inte, köper inget som inte är nödvändigt, gillar inte alkohol men vin till maten kan vara gott ibland.
Här ska man inte behöva förklara sig Man ska unna sig. Det man lägger på lite godare vin får man dra in på nåt annat. Själv köper jag hellre Zoegas kaffe än nu ica:s tex.

Här ska man inte behöva förklara sig Man ska unna sig. Det man lägger på lite godare vin får man dra in på nåt annat. Själv köper jag hellre Zoegas kaffe än nu ica:s tex.

Inget fel med att dela med sig.. de flesta gör det här och därför vi är här och det kallas inte ”förklara sig” typ

Min kompromissgräns går vid kaffe! Oavsett pris köper jag endast presso varianterna av Zoegas, Nordqvist, Löfbergs eller Gevalia. Dricker 1-2 koppar om dagen och det ska smaka kaffe!!! När jag öppnat ett nytt paket och tömt det i kaffebyttan så stoppar jag alltid näsan i det tomma paketet och luktar och det doftar underbart!

Jag tycker man ska unna sig lite. Man kan ju t.ex ha en budget på 100 kr om dagen.

Menar typ dagskassa för mat. Eller rättare sagt 3000 kr t.ex. Blir det lite över kan man unna sig något

Menar typ dagskassa för mat. Eller rättare sagt 3000 kr t.ex. Blir det lite över kan man unna sig något
Ok då är jag med! För oss, tre vuxna, räcker 700 kr/vecka för mat och hygienartiklar. Ibland blir det mindre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp