Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify hotar med kronofogden

Riktiga psykopater fick det här efter 22 dagar sent 22 dagar... helt sjukt

Hej!

Vi har försökt komma i kontakt med dig pga utebliven återbetalning av din kredit hos oss. Om full betalning eller invändning mot kravet inte kommit oss tillhanda senast 2021-09-10kan vi komma att vidta rättsliga åtgärder gentemot dig, såsom att inge en ansökan om betalningsföreläggande till Kronofogdemyndigheten. Detta kan medföra ytterligare kostnader för dig samt en betalningsanmärkning. Tänk även på att eventuell rabatt som applicerats på lånet även kan komma att återtas för de fall där återbetalningstiden inte efterföljts.

Se fullständig information i bifogat inkassokrav.

Betalningsinformation
Oss tillhanda:
2021-09-10
Bankgiro: 145-9072
OCR: 78284296
Lägst att betala: 2 956 kr

För att slutbetala ber vi dig kontakta oss för dagsaktuell skuld då vi beräknar dröjsmålsränta på det förfallna beloppet fram till dess att betalningen mottagits. Slå en signal till oss på tel: 08 12 40 03 00.

Blev så trött på dom skrev ska betala in allt nästa vecka så ni kan sluta ringa mig 20 gånger om dagen! Så fick jag detta

Hej,

Tack för ditt mejl.

Vi kan dessvärre inte skjuta fram ditt förfallodatum. Vi har noterat att du kommer att erlägga betalning innan den 2021-09-10. Vänligen notera att du kommer att ligga som sen med lånet fram till dess att vi mottagit din betalning. Detta innefattar att du kan komma att få påminnelser via mejl och sms fram tills att vi mottagit betalning. Vid betalning efter förfallodatum tillkommer även dröjsmålsränta och eventuella påminnelseavgifter. Vi hänvisar dig att logga in på din profil på www.lumify.se samma dag du skall erlägga betalning för att se korrekt belopp att återbetala för att komma i fas med lånet. När vi har mottagit din betalning får du ett bekräftelsemail och sms.

Har du ytterligare frågor eller funderingar vänligen kontakta oss på tel: 08 12 11 11 12 eller på email:info@lumify.se.

Med vänliga hälsningar,

Blev så trött på dom skrev ska betala in allt nästa vecka så ni kan sluta ringa mig 20 gånger om dagen! Så fick jag detta

Hej,

Tack för ditt mejl.

Vi kan dessvärre inte skjuta fram ditt förfallodatum. Vi har noterat att du kommer att erlägga betalning innan den 2021-09-10. Vänligen notera att du kommer att ligga som sen med lånet fram till dess att vi mottagit din betalning. Detta innefattar att du kan komma att få påminnelser via mejl och sms fram tills att vi mottagit betalning. Vid betalning efter förfallodatum tillkommer även dröjsmålsränta och eventuella påminnelseavgifter. Vi hänvisar dig att logga in på din profil på www.lumify.se samma dag du skall erlägga betalning för att se korrekt belopp att återbetala för att komma i fas med lånet. När vi har mottagit din betalning får du ett bekräftelsemail och sms.

Har du ytterligare frågor eller funderingar vänligen kontakta oss på tel: 08 12 11 11 12 eller på email:info@lumify.se.

Med vänliga hälsningar,
Ähhhhh alla får dessa krav och jakt. Det hamlar hos Gothia sen.

De skrev med mig förut att om jag inte betalade så skulle det tillslut hamna hos externt inkasso. Inget om kronofogden!
Hoppas de håller vad de skriver ”svart på vit”

Hej,

Tack för ditt mejl.

Med vänliga hälsningar,

Absolut förstår jag frustrationen över denna ”häxjakt”. Samtidigt har du ingen annan att skylla på förutom dig själv då du ju faktiskt är sen med en inbetalning. Det är lika för alla, gällande dessa utskick. Dock ringde de mig bara någon gång typ. Om du tycker dom här är jobbiga vid en försenad inbetalning så hoppas jag att du aldrig varit försenad med en inbetalning till Brixo, Kontantfinans eller Merax. Ojoj där snackar vi sådana här utskick 10 gånger i veckan fram tills att du betalar.

Absolut förstår jag frustrationen över denna ”häxjakt”. Samtidigt har du ingen annan att skylla på förutom dig själv då du ju faktiskt är sen med en inbetalning. Det är lika för alla, gällande dessa utskick. Dock ringde de mig bara någon gång typ. Om du tycker dom här är jobbiga vid en försenad inbetalning så hoppas jag att du aldrig varit försenad med en inbetalning till Brixo, Kontantfinans eller Merax. Ojoj där snackar vi sådana här utskick 10 gånger i veckan fram tills att du betalar.
Och Onea som jag alltid kallade för Onanera. De ringde varje dag vid 16 på em och skickade flertalet mejl per dag samt sms. De höll på i månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp