Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify hotar med kronofogden

En fråga.

Jag har slutbetalat Lumify. Jag gjorde detta via Gothia.

Vet någon om Lumify äger skulden eller om den ägs av Gothia. Ägdes dvs.

Håller med att lumify är helt orimliga med lägsta belopp.. har lånat Max och nu ska man betala 10.5k i månaden blir nog att släppa den då jag hellre har ett lån till inkasso än 5...

Håller med att lumify är helt orimliga med lägsta belopp.. har lånat Max och nu ska man betala 10.5k i månaden blir nog att släppa den då jag hellre har ett lån till inkasso än 5...
Hade också max på lumify. Jag släppte den. Tog 60 dagar så va den hos Gothia inkasso. Betalar nu 1600:- i månaden

Mitt är nu 98 dagar sen. De ringer varje dag och hotar med inkasso. Väntar bara på att det ska skickas dit så man kan börja avbetalningen

Jag hade 7000 kr som jag släppte till inkasso (Gothia) för ca 6 månader sen. Fick först 400 kr som avbetalningsplan, efter 3 månader ökade de till 500 kr.

Hade också max på lumify. Jag släppte den. Tog 60 dagar så va den hos Gothia inkasso. Betalar nu 1600:- i månaden
Hoppas de dröjer lika länge för mig för måste klara mig till skatten då borde jag nästan kunna släcka hela på en gång om man fått en vettig avbetalningsplan.

Hur mycket ökade skulden då? Med inkasso avgifter och dröjsmålsränta? För min ligger på nästan 58 nu totalt ska jag räkna med att de kanske landar på 65 då jag ska betala?

Hoppas de dröjer lika länge för mig för måste klara mig till skatten då borde jag nästan kunna släcka hela på en gång om man fått en vettig avbetalningsplan.

Hur mycket ökade skulden då? Med inkasso avgifter och dröjsmålsränta? För min ligger på nästan 58 nu totalt ska jag räkna med att de kanske landar på 65 då jag ska betala?
Jag hade 47 nånting hos lumify, och efter alla påminnelse ränta mm, så slutade inkasso Gothia på 49 nånting.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp