Ändå sjukt att det tar så många månader. Så om jag släpper mitt lån hos dom den här månaden kommer jag alltså behöva stå ut med samtal, sms och mailbombning till början av nästa år typ?Nej, dem skickar till Gothia. Mitt har inte kommit dit än. Har väntat sen april. Förväntat mig att det landar där omkring den 23/9. Men absolut inte direkt till fogden.
Det stämmer. Sen när dem sagt upp krediten har man en månad på sig att betala. Då ringer den 100 gånger om det också, skickar sms och mejl om att krediten är uppsagd.Ändå sjukt att det tar så många månader. Så om jag släpper mitt lån hos dom den här månaden kommer jag alltså behöva stå ut med samtal, sms och mailbombning till början av nästa år typ?
Så de säger upp krediten och varnar innan de skickar vidare?Det stämmer. Sen när dem sagt upp krediten har man en månad på sig att betala. Då ringer den 100 gånger om det också, skickar sms och mejl om att krediten är uppsagd.
Man får tom behålla sin kredit om man bara betalar det man ligger efter med. Då tar dem tillbaka uppsägningen.Så de säger upp krediten och varnar innan de skickar vidare?
Vad var din skuld på och vad fick du för avbetalningsplan hos gothia?Mitt kom till Gothia
Tror den var 21 tusen fick 1000 kr/ månad men bara i 5 månader sedan måste jag höja beloppet . Mycket bra handläggare jag pratade med.Vad var din skuld på och vad fick du för avbetalningsplan hos gothia?
Vad skönt! Det är något liknande jag är ute efter. 1000kr i 6 månader, sedan höja.Tror den var 21 tusen fick 1000 kr/ månad men bara i 5 månader sedan måste jag höja beloppet . Mycket bra handläggare jag pratade med.
Jag håller verkligen tummen att du får bra avbetalning.,Vad skönt! Det är något liknande jag är ute efter. 1000kr i 6 månader, sedan höja.
Tog dom nån blank uc ?Vad var din skuld på och vad fick du för avbetalningsplan hos gothia?