Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep verkar ha höjt beloppen och gått över till bisnode.

Endast fått 3000-5000 med 1 själv, har haft lånet 3-4 gånger utan att ha fått högre (har försökt).

Lös det dock såfort du kan, det kommer bli närmare 10K om du kör på deras betalningsplan.

Har du blivit nekad någon gång efter lösen?
Är så osäker på Bisnode och vilka mallar som gäller från gång till gång. Ganska frustrerande att ha 1 i kreditbetyg hos Bisnode och hög kreditvärdighet hos Creditsafe

Har du blivit nekad någon gång efter lösen?
Är så osäker på Bisnode och vilka mallar som gäller från gång till gång. Ganska frustrerande att ha 1 i kreditbetyg hos Bisnode och hög kreditvärdighet hos Creditsafe

Jag har aldrig blivit nekad, de vet att de tjänar pengar på mig oavsett. :p Japp det är frustrerande. :rolleyes:

Det är helt jävla sjukt! 18 december blev jag beviljad 3000 kr hos Loanstep med tre betalningsanmärkningar från augusti plus en utmätning. Inget skuldsaldo hos kfm. 39k brutto sedan maj 2020 och fast anställd, till idag 253k intjänat. Har provat alla "sms lån med betalningsanmärkning" på förmiddagen och blev nekad i varje försök. Hur tusan kunde loanstep godkänna när alla varenda en av de andra nekar?:axelryck:

Har autogiro på lånet hos dom nu. 1100 kr i månaden. Jag vill betala av skiten på två månader - hur gör man då? Autogirobetalningen lär ju komma upp under "förfall" på min internetbank där jag kan ändra beloppet.

Det är helt jävla sjukt! 18 december blev jag beviljad 3000 kr hos Loanstep med tre betalningsanmärkningar från augusti plus en utmätning. Inget skuldsaldo hos kfm. 39k brutto sedan maj 2020 och fast anställd, till idag 253k intjänat. Har provat alla "sms lån med betalningsanmärkning" på förmiddagen och blev nekad i varje försök. Hur tusan kunde loanstep godkänna när alla varenda en av de andra nekar?:axelryck:

Har autogiro på lånet hos dom nu. 1100 kr i månaden. Jag vill betala av skiten på två månader - hur gör man då? Autogirobetalningen lär ju komma upp under "förfall" på min internetbank där jag kan ändra beloppet.

Du kan gå in på sidan och ”beställa inbetalning” så dras hela beloppet nästa bankdag. Notera att även efter 2 månader kommer beloppet vara över 2000 kvar. :facejoy:

Skulle lösa hela mitt lån nu istället för att behöva betala 1000kr extra i avgifter, de säger nej och att jag kan lösa lånet efter att den här dragningen har skett. Inte ens förvånad. :rolleyes:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp