Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep verkar ha höjt beloppen och gått över till bisnode.

Screenshot_20200317-115408_Samsung Internet.jpg
sjukt

dela gärna mailet/reklamen
sjukt

dela gärna mailet/reklamen

Varsågod

Alla sätt är bra utom dom dåliga.Fick
reklam från Loanstep ,om man behöver ekonomisk stöd i " Corona tider ":mad:
Tycker att det är osmakligt att använda sig av detta, i syfte att man ska ta lån.
Smakar illa i min mun.Fýyy :wicked::wicked:.

Är ju inte så att dom blir billigare pga Corona.

Inte så att de ens har gjort lånet billigare på något sätt som du säger, och sannolikheten att personerna som tar det till följd av ”coronatiden” kommer kunna betala tillbaka är otroligt låg

Har flera fått detta email?

Det jag stör mig på är att man nyttjar Corona för att marknadsföra sig.Så att man tror att det är förmånligt.
Skulle vara helt okey om man verkligen har förbättrat villkoren för att ta ett lån hos dom just nu.
Har själv använt dom ,är dyra.
Skulle inte reagera så mycket, om dom skickat det vanliga mailet om lån.

Fick också mail från dem

Jag blev beviljad 5000 med kreditbetyget 1 hos Bisnode.Har betalat av det itvå mån nu och funderar på att lösa lånet och ansöka om ett högre belopp men är rädd att Bisnode 1:an kanske denna gång bromsar...Någon med 1:a i Bisnodebetyg som efter lösen an 5000 kr's lånet fått ett högre belopp beviljat?

Jag blev beviljad 5000 med kreditbetyget 1 hos Bisnode.Har betalat av det itvå mån nu och funderar på att lösa lånet och ansöka om ett högre belopp men är rädd att Bisnode 1:an kanske denna gång bromsar...Någon med 1:a i Bisnodebetyg som efter lösen an 5000 kr's lånet fått ett högre belopp beviljat?

Endast fått 3000-5000 med 1 själv, har haft lånet 3-4 gånger utan att ha fått högre (har försökt).

Lös det dock såfort du kan, det kommer bli närmare 10K om du kör på deras betalningsplan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp