Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep verkar ha höjt beloppen och gått över till bisnode.

Ojoj, prioritera era lån till loanstep. 5000kr, blev 9300 när det gick till inkasso 3 månader senare. Fick avbetalningsplan men får betala av det dubbla.. Jag som nästan var ifatt med alla Inkasso. Blir så matt..

Dom kräver 590 i kreditbetyg från bisnode för att godkänna ett lån...
Vet inte hur den skalan är i jämförelse med den 1-10 mem Jag har 6 i kreditbetyg = kreditvärdig men fick inte godkänt ett lån med det betyget

Om man har 7 eller bättre i Bisnode anlitar man väl knappast dessa jävla klåpare.

De tog creditsafe i dec o hade då medel o fick 5000...

Dessa borde väl vara det dyraste smslånet för ett lån på 3000 kr. har de en månadskostnad på 1099 kr under 5 månader via autogiro vilket blir 5495 kr. För ett lån på 5000 har de en månadskostnad på 1795 kr. under 5 månader vilket blir 8960 kr. det är ju skandal att de kommer undan med detta.

Dessa borde väl vara det dyraste smslånet för ett lån på 3000 kr. har de en månadskostnad på 1099 kr under 5 månader via autogiro vilket blir 5495 kr. För ett lån på 5000 har de en månadskostnad på 1795 kr. under 5 månader vilket blir 8960 kr. det är ju skandal att de kommer undan med detta.
Vidriga:mad:

Dessa tog jag förut flera gånger när det var Creditsafe oh betalade in inom 14 dagar = inga extra kostnader. MEN missar man de 14 dagarna blir det SJUKT DYRT! Å nu Bisnode nä aldrig mer!

Alla sätt är bra utom dom dåliga.Fick
reklam från Loanstep ,om man behöver ekonomisk stöd i " Corona tider ":mad:
Tycker att det är osmakligt att använda sig av detta, i syfte att man ska ta lån.
Smakar illa i min mun.Fýyy :wicked::wicked:.

Är ju inte så att dom blir billigare pga Corona.

Senast ändrad:
Alla sätt är bra utom dom dåliga.Fick
reklam från Loanstep ,om man behöver ekonomisk stöd i " Corona tider ":mad:
Tycker att det är osmakligt att använda sig av detta, i syfte att man ska ta lån.
Smakar illa i min mun.Fýyy :wicked::wicked:.

Är ju inte så att dom blir billigare pga Corona.

sjukt

dela gärna mailet/reklamen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp