Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning!! När kommer beskedet?

inte jag heller.men funderar mer och mer på det.

Ja det skulle man kanske ta och göra!! Men det verkar väldigt krångligt.. Svårt att få med alla lån kanske.. Rädd att det blir jobbigt.. Någon som har erfarenhet???

Vet du aclc hur lång tid det tar från att inbetalningskortet från kfm förfaller till att man får Papper om inkomstredovisning och sen löneutmätning, det här med att vänta är så jobbigt! Måste jag på något sätt kontakta kfm eller ska jag bara sitta och vänta på alla papper? Jättetacksam för svar, vet att jag är jobbig :/

Du är inte alls jobbig!! Jag fick papper efter ca 2 veckor.. Efter att jag skickade in dom kom svar ganska snabbt från kfm hur mycket dom skulle dra och sedan drog dom på första lönen efter det... Jag kontaktade ingen p å kfm eller jobbet... Allt skötte sig själv.. Sedan kommer det papper så fort jag får en ny skuld från kfm men dom bara lägger till den till dom andra skulderna..

Du är inte alls jobbig!! Jag fick papper efter ca 2 veckor.. Efter att jag skickade in dom kom svar ganska snabbt från kfm hur mycket dom skulle dra och sedan drog dom på första lönen efter det... Jag kontaktade ingen p å kfm eller jobbet... Allt skötte sig själv.. Sedan kommer det papper så fort jag får en ny skuld från kfm men dom bara lägger till den till dom andra skulderna..

Hur i hela friden kan dom bara dra 2550 kronor ifrån din lön via löneutmätning om du har nästan 20.000 kronor ut?!

det kan bero på många saker.vad man har för boendekostnad är nog den största anledning.utgifter som resekostnader,ev fritids/dagiskostnader om barn finns alltså,ensamstående,utgifter för läkemedel glasögon.annars skulle de dra maxbelopp.

om jag hadde varit ensamstående hadde de inte kunna dragit någonting enligt deras uträkning pga lönen hyran och utgiftför resor plus 2 barn.

Jag har barn är ensamstående och resor till och från arbetet.. Så det är väl det som dom räknat på..

ja det är det aclc.annars klarar du dig inte.

mitt belopp är uträknat efter vad min man tjänar.så som sagt finns orsaker varför en del får lägre belopp dragen eller högre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp