Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning!! När kommer beskedet?

oj..har du fått utmätning på allt detta??
risk STOR att de vill komma hem och titta
har du någon bila av något värde kan det vara bra att skriva över den på nån annan.
400000 kr betalar man inte av i ett nafs..

Om man bara fick ett lån med vettigt ränta, så klarar de flesta av att betala en sådan stor skuld, men det är som det är, skulderna bara växer i takt med orimliga räntekostnader. Jag tycker det är rätt av Belinda att släppa allt, annars blir det bara värre. Om det inte räcker med löneutmätning så får hon väl söka skuldsanering, det är inget att skämmas över.

Jag har ca samma lön som du och lojastes skulder.. Ingen har kommit hit och tittar allt har gått väldigt smidigt och lätt!!! Dom drar 2550 kr från min lön varje månad.. Tror attdu kan vara ganska lugn.. Löneutmätningen började och efter det har det lagts på ytterligare skulder efterhand!

Tack Liza och aclc, jag hoppas på att allt går smidigt! Går och är orolig hela tiden!

Jag har inte fått utmätning än och allt har inte hamnat hos kfm än, har 50000 som hamnat där så länge! Vad menar du? Det kommer med stor sannolikhet bli löneutmätning på mina skulder enda sättet för mig att kunna betala av de! Finns inget annat jag kan göra!

50000 var mer rimligt än 400000 men det är tufft nog.

Hur mycket skulder har ni som har löneutmätning?

jag hadde 367000 grovt räknat när jag släppte allt.med utmätningen nu i 5 år så ligger skulden på 330800 har 25 ärenden i utmätningen.sen då har några skulder tillkommit när andra blivit slutbetalda.jag har fortfarande skulder liggandes hos inkassobolag x antal tusen.på långtidsbevakning.

Oj!! Har skulderna inte blivit mindre än så?? Då kommer mina ligga kvar väldigt väldigt länge!! Tror jag har skulder på runt 350000 kr när allt kommit in... Och betalar ju som sagt 2550 kr i månaden...

Oj!! Har skulderna inte blivit mindre än så?? Då kommer mina ligga kvar väldigt väldigt länge!! Tror jag har skulder på runt 350000 kr när allt kommit in... Och betalar ju som sagt 2550 kr i månaden��...

Hur i hela friden kan dom bara dra 2550 kronor ifrån din lön via löneutmätning om du har nästan 20.000 kronor ut?!

Terry har du fått löneutmätning än? Gick det smidigt till eller kom de hem till dig? Hur mycket skulder har du?

Oj!! Har skulderna inte blivit mindre än så?? Då kommer mina ligga kvar väldigt väldigt länge!! Tror jag har skulder på runt 350000 kr när allt kommit in... Och betalar ju som sagt 2550 kr i månaden��...

nej det går inte ner fortare.skulderna prioriteras olika.räntorna tickar på alla skulder.banklånet betalas det mest på eftersom det minskar fort.sen har skulder tillkommit efter att andra slutbetalts.de drar 6658 på mig och det ska fördelas på 25 ärenden.det blir inte mycket de får.så därför blir man evighetsgäldenär när manp är hos kf med utnätning.utmätning kan pågå till man hamnar i graven.så jag har börjat jaga extra jobb.det är inte det lättaste.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp